Ajudes i beques

AJUDES DE MENJADOR, TRANSPORT I MATERIAL ESCOLAR CURS 20223-2024

Alumnat que en el curs 2022-2023 SI va sol·licitar l’ajuda de menjador o transport escolar

A partir del dimarts 6 de JUNY, mitjançant l’Aplicació ITACA Web Família, podreu accedir per a visualitzar i descarregar l’ESBORRANY de sol·licitud d’ajuda. Accés: https://familia.edu.gva.es/wf-front/myitaca/login_wf

Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades a l’esborrany, hauran d’imprimir, signar i presentar l’esborrany al Centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2023-2024, sense necessitat de presentar més documentació.

Si alguna de les dades que figuren en l’esborrany no és correcta, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, i aquest es presentarà al Centre educatiu juntament amb la documentació justificativa del canvi.

Qui no puga accedir a l’aplicació ITACA Web Família, podrà sol·licitar al Centre educatiu l’esborrany de sol·licitud d’ajuda per al menjador escolar. El centre entregarà un esborrany per a cada alumne/a encara que formen part de la mateixa unitat familiar. Les persones sol·licitants de l’ajuda actuaran de la mateixa forma descrita anteriorment.

En el cas que algun alumne/a NO estiga inclòs/a en l’ESBORRANY, s’haurà de presentar una nova sol·licitud només per a aquest alumne/a i s’emplenarà l’Annex I, adjuntant la documentació acreditativa.

Tant la confirmació de l’esborrany com la presentació de l’Annex I es realitzaran al Centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2023-2024.

Alumnat que en el curs 2022-2023 NO va sol·licitar l’ajuda de menjador escola. SOL·LICITUDS NOVES

La nova sol·licitud d’ajuda es realitzarà emplenant i presentant l’Annex I, al Centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2023-2024. La sol·licitud haurà d’anar acompanyada de la documentació següent:

Fotocòpia del DNI/NIE/passaport de les persones sol·licitants (pare/ mare/ tutor/a legals).

Si és el cas, la documentació que siga necessària per a acreditar la composició de la unitat familiar, la renda familiar i aquelles dades sociofamiliars que són tinguts en consideració per a la concessió o, si és el cas, la baremació de la sol·licitud. La documentació, haurà de presentar-se amb l’original i una fotocòpia per al Centre, que serà compulsada pel personal receptor.

A continuació, procedim a aclarir algunes d'aquestes circumstàncies sociofamiliars:

- FAMÍLIES MONOPARENTALS.
En el cas de sol·licituds tramitades mitjançant Esborrany on només figure una persona sol·licitant en la sol·licitud, s'ha de marcar la casella de Monoparentalitat. Si no es marca aquesta casella, la sol·licitud d'ajuda quedarà exclosa.

En el cas de noves sol·licituds, on només figure una persona sol·licitant (i estiga degudament justificat), haurà de marcar OBLIGATÒRIAMENT la casella de Monoparentalitat. En cas contrari, la sol·licitud d'ajuda quedarà exclosa.

Si es tracta d'una Custòdia compartida. Per a poder marcar la casella de Monoparentalitat només ha de figurar un sol·licitant (amb qui estiga empadronat l'alumne o l'alumna) i deu OBLIGATÒRIAMENT adjuntar la documentació acreditativa (sentència de divorci o conveni regulador i el certificat d'empadronament col·lectiu on residisca l'alumne o alumna).

Termini de presentació dels esborranys i noves sol·licituds d’ajudes 2023-2024

Calendari Escolar

Alumnat matriculat actualment al Centre: fins a finalitzar el període de formalització de la matrícula (de 9h a 13h).

El NOU alumnat admés presentarà la sol·licitud d’ajuda en el moment de la matrícula. (nous alumnes de 3INF i nous alumnes)

Beneficiaris i detalls de la convocatòria:

kisspng-law-firm-computer-icons-gavel-judge-lawyer-5ac435df740843.4468772615228082874753

Cal llegir atentament els detalls de la convocatòria per conèixer els requisits, els beneficiaris i com justificar les circumstàncies familiars.