ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El DIJOUS 18 DE NOVEMBRE es celebren les eleccions a CONSELL ESCOLAR.

INFORMACIÓ GENERAL Representant al sector pares i mares ETAPES E. INFANTIL I E. PRIMÀRIA ?
1️⃣ Entraran al Consell 4 persones representant al sector pares i mares.
2️⃣ Cada persona podrà marcar en la papereta electoral, solament fins a 3 candidates.
3️⃣ Es vota una vegada per persona, encara que tingueu dos fills/es a l’escola. I tenen dret a vot els dos progenitors.

INFORMACIÓ GENERAL Representant al sector pares i mares ETAPA E. SECUNDÀRIA ?
1️⃣ Entrarà al Consell 1 persona representant al sector pares i mares.
2️⃣ Cada persona podrà marcar en la papereta electoral, solament a 1 candidat/a.

VOT PRESENCIAL ✍?
1️⃣ De 11h a 15:30h es podrà votar a l’aula polivalent del centre.
2️⃣ Recordeu que és necessari que porteu el DNI per a poder-vos identificar.

VOT NO PRESENCIAL ??
⚠️ Si alguna família NO pot acudir de manera presencial la normativa dóna aquestes alternatives:
1️⃣ Votar per correu certificat, enviant el vot a l’adreça del centre: CEIP FRANCESC CARRÒS. C/ Serra Mariola, 1. 46717. La Font d’En Carròs
2️⃣ Entregar el vot de manera presencial o mitjançant una altra persona, a la Direcció del centre o a la la Mesa electoral, fins al dijous 18 de novembre a les 15:30h.

? COM HE DE FER EL VOT NO PRESENCIAL??
S’HA D’UTILITZAR EL SISTEMA DE DOBLE SOBRE
Sobre interior, tancat i amb el vot.
Sobre exterior obert amb:

• Fotocòpia DNI del votant. o document similar.

⚠️ Les paperetes per a votar estan disponibles a la consergeria del centre ⚠️

Gràcies a totes i tots!

Us esperem!!