Cursos de formació a Florència

Dins del projecte Erasmus+ KA122-ADU Innovació educativa per millorar la inclusió de l’alumnat adult, les nostres companyes Marisa Mayans i Paula Pons han viatjat durant el mes de gener a la ciutat italiana de Florència per realitzar dos cursos de formació en l’acadèmia Europass Teacher Academy.

A continuació trobareu un poc d’informació sobre els cursos:

• Happy Schools: Positive Education for Well-being and Life-Skills Development
  • Project-Based Learning: Make Students’ Learning Real and Effective

El curs de Happy Schools té l’objectiu d’ajudar a dissenyar programes basats en l’Educació Positiva, a usar la tècnica del mindfulness a l’aula i conéixer les bases de la Psicologia Positiva per obtindre un coneixement positiu i unes habilitats vitals basades en aquesta perspectiva.

Els curs Project-Based Learning pretén donar a conéixer què és el PBL i com pot ser útil per al professorat. També té l’objectiu d’ajudar els docents a motivar el seu alumnat per tal que aconseguisquen les competències clau amb la implementació de la metodologia d’aprenentatge basat en projectes.

Els cursos, que han tingut una durada de sis dies (del 23 al 28 de gener de 2023) ajudaran a millorar les tècniques d’ensenyament-aprenentatge al centre i millorarà la inclusió del nostre alumnat.