Resum setmana cultural

Dia 3 d’abril

El primer és que ja han arribat els 15 estudiants i les dues professores de Sardenya i han passat el dia amb la nostra companya Paula a València. Al centre hem tingut pel matí i per la vesprada la fira del turisme sostenible i tota la gent que ha vingut ja ha triat el viatge de fi de curs. Al final del matí hem anat a la muntanya de la Creu a veure i recollir herbes amb Gianfranco i per acabar la vesprada Elsa ens ha ensenyat diferents propostes per reaprofitar una botella de plàstic i un pot de vidre.

Dia 4 d’abril

Un dia intens en el qual hem donat la benvinguda a Oliva a l’alumnat de l’escola d’adults de Sardenya. Hem preparat un dia molt especial per mostrar als nostres convidats els tres pilars que conformen, baix el nostre parer, un poble acollidor: l’hospitalitat, la gastronomia i el respecte per la cultura pròpia i aliena.

Gràcies a Gianfranco per compartir els seus coneixements de botànica Mediterrània. Ens ha enamorat a totes i tots ?

Gràcies a Joanvi per ser tan gran i valdre per muntar un bon “sarao” després de dinar i ensenyar-nos a fer el bunyol perfecte per la vesprada ?

Gràcies al nostre alumnat per estar al peu del canó i especialment a Júlia, Clàudia, Horten i Maria per entendre que l’escola la fem entre totes?

Gràcies a l’ Ajuntament d’Oliva per rebre’ns i col·laborar en les activitats d’aquesta setmana.

I Gràcies al professorat que ha estat des de les 9 del matí fins la mitja nit mostrant la seua millor versió?

Dia 5 d’abril

I amb aquestes imatges de l’escapada al capvespre a l’Albufera, el taller de paper reciclat i el putxero a l’Evaristo, donem per acabada la nostra setmana cultural i donem la benvinguda a les vacances de Pasqua.
Demà, les nostres companyes de Nuoro tornaran a sa casa, enamorades de la nostra terra i la nostra gent.
I a vosaltres vos esperem el 18 d’abril per continuar vivint experiències d’aquestes que ens omplim l’ànima.
Gràcies a totes i tots els que ho feu possible.

Fins aviat❤️