Associació d’alumnes Pissiganya

El centre FPA Serafí de Centelles compta amb una associació d’alumnes anomenada Pissiganya, la qual col.labora amb les activitats lectives, complementàries i extraescolars que organitza el centre. Tots els associats es beneficien de les avantatges que comporta formar part de l’associació (descomptes en les sortides extraescolars, material gratuït, interloccució a traves de l’associació amb la Junta Directiva del Centre, proposta d’activitats de diferents tipus,etc).

Formar part de l’associació és relativament senzill: tan sols hi ha que aportar una petita quantitat en el moment de la matrícula. Eixe fet tan simple permet organitzar moltes activitats i fer que el cntre funcione de manera més dinàmica.

A travès d’aquesta pàgina vos anirem informant de les novetats que es vagen produint en l’Associació (Assamblees anuals, reunions, etc).