Sessions de preparació per a l’alumnat participant en la mobilitat en grup a Sardenya

Continuem amb les activitats previstes en el projecte Erasmus+ 2023-ES01-KA121_ADU-000117957. En aquest cas, els 14 alumnes seleccionats per participar en la mobilitat en grup a l’escola d’adults de Nuoro han assistit a dues sessions preparatòries abans de realitzar la mobilitat.

Durant la primera sessió, que va tindre lloc el dia 1 de març de 2024, els seus professors acompanyants, Marcos i Ricardo, els van donar informació sobre el viatge, els van explicar els objectius de l’estada d’aprenentatge i els van proporcionar informació sobre l’illa de Sardenya, Nuoro (la ciutat en la qual es troba l’escola d’adults amfitriona) i la capital de l’illa, Cagliari.

Durant la segona sessió, que va tindre lloc el 19 d’abril, es va explicar el pla setmanal amb les activitats detallades que l’alumnat ha de realitzar i van comptar amb el nostre company Gianfranco que els va impartir una sessió d’italià bàsic. Amb totes aquestes nocions, l’alumnat es va sentir més segur i preparat per a la seua aventura Erasmus+, una oportunitat única cofinançada per la Comissió Europea.

La primera mobilitat en grup del CFPA Serafí de Centelles romandrà a Nuoro del 29 d’abril al 5 de maig de 2024.