Dia d’Europa, Jornada Erasmus+

El 9 de maig se celebra el Dia d’Europa i hem aprofitat l’avinentesa per preparar una Jornada Erasmus+ per informar tot l’alumnat i gent interessada sobre el projecte Erasmus+ que hem desenvolupat durant aquest curs 2022-2023 i sobre els resultats que n’hem obtingut.

Aquest projecte de curta durada KA122-ADU Innovació educativa per a l’alumnat adult va començar el passat 10 de juliol de 2022 i ha finalitzat 10 mesos després, el 9 de maig de 2023. S’han realitzat un total de tres mobilitats de personal (un aprenentatge per observació i dos cursos de formació) amb un pressupost total de 3841 euros.

Els nostres objectius eren:

1. Millorar la inclusió educativa i social de l’alumnat
  2. Reduir el percentatge d’abandonament escolar
  3. Augmentar la participació i motivació de l’alumnat

Els RESULTATS d’aquest projecte han sigut els següents:

-El nombre total d’alumnes matricultats ha augmentat un 74% en aquest curs 2022-2023

-El percentatge d’abandonament escolar en la formació bàsica s’ha reduït un 6% en menys d’un any

-S’han realitzat projectes interdisciplinars i d’àmbit

-Ha millorat la convivència a les aules

Fins ací el nostre primer projecte Erasmus+. Aquest ha sigut el primer pas cap a la internacionalització del centre CFPA Serafí de Centelles però continuarem aquest procés en els pròxims anys amb més mobilitats per a personal i alumnat.