🌍 Gema porta de Viena noves idees amb IA que transforma l’ensenyança 🇦🇹
Gema, professora del centre públic FPA Miguel Hernández, va participar durant la setmana del 25 de maig de 2026 en un curs de formació Erasmus celebrat a Viena, titulat “Creació de materials per a docents amb Intel·ligència Artificial” gràcies a Erasmus+.
Al llarg d’esta experiència formativa, va tindre l’oportunitat de conéixer i explorar diverses ferramentes d’Intel·ligència Artificial, així com les seues múltiples aplicacions en l’àmbit educatiu, especialment en el disseny i elaboració de materials didàctics innovadors.
Després del seu retorn, Gema ha compartit amb el claustre els coneixements adquirits, contribuint a impulsar l’ús d’estes tecnologies en el centre i afavorint la millora de la pràctica docent.
Sens dubte, ha sigut una experiència enriquidora en tots els sentits, tant a nivell professional com personal, que ha permés obrir noves perspectives metodològiques i viure una immersió cultural i multisensorial única.

