CP FPA Miguel HernándezlocoFPALogoConselleria

• PRESIDENTA: Antonia Amores Vicente
  • SECRETÀRIA: Ángeles Marín Ruíz
  • TRESORERA: Rosa Gascón Ruiz d'Azagra
  • VOCALS: Flora Rubio Salor, Dolores Rubio Salor, Juani Sánchez Romero, Mercedes García, María Rubio, Toñi Amores, Juana Salinas, Ángeles Perales Pérez, Emilia Gascó, Purificació Pérez Blasco.
  • Representant de l'alumnat en el Consell Escolar Municipal: Emilia Gassó Gassó

Correu electrònic: asociacionpuerto20@gmail.com

OBJECTIUS:
  1. Potenciar la participació i implicació de les persones adultes en el centre (tant des de les aules com des de les diferents comissions) per a donar resposta a les necessitats i demandes.
  2. Promocionar l'associacionisme de els/as participants com a mesura per a generar autoestima, confiança en si mateix/a i autodeterminació.
  3. Coordinar-se i participar amb altres associacions del territori, així com amb la FEVAEPA, federació d'associacions d'alumnat de FPAs per a integrar les demandes de les persones adultes participants de tot el territori.
  4. Proveir al centre d'aquells recursos i mitjans que no proporciona la Conselleria i que es consideren importants per a la formació de els/as participants.
  5. Participar, juntament amb el claustre de professors/as, en l'organització i realització de totes les activitats que afavoreixen l'educació integral de l'adult.
  6. Afavorir la participació igualitària de tots els membres de l'associació i distribuir de la manera més justa que es puga els nostres recursos, això sí, respectant el nivell d'implicació de cadascun.

FUNCIONAMENT

• La Junta Directiva es reunirà quinzenalment durant tres hores per a planificar, coordinar i executar les decisions de les assemblees i les propostes tant dels associats com dels professors/as.
  • A l'inici de les classes, en el seu tauló s'especificarà el calendari de les reunions, on a més, estarà disponible a les consultes de els seus associats/as i també del professorat.
  • Es disposa d'una bústia de suggeriments.
  • Es realitzaran dues assemblees generals d'alumnat, tal com apareix en els  estatuts, una al principi de curs i una altra al final. Si fora neccesaria la convocatòria d'alguna assemblea extraordinària, aquesta es ralizará dins del termini i en la forma escaient.
  • Per a aconseguir els objectius esmentats anteriorment, la Junta Directiva realitzarà, en funció de les demandes, una proposta d'activitats, així com un projecte de PRESSUPOST ECONÒMIC per a el curs i que serà presentat a l'assemblea d'alumnat a l'inici de curs.
  • Al final de curs s'informarà del balanç i justificació dels comptes, així com una valoració de les activitats.
  • Una vegada al trimestre, es realitzaran assemblees de delegats/dones tant dels cursos reglats com no reglats, per a  informar, i al mateix temps, fer propostes respecte al funcionament del centre.

ACTIVITATS A ORGANITZAR PER L'ASSOCIACIÓ D'ALUMNAT

La Junta Directiva de l'Associació d'Alumnat, presentarà la seua proposta d'activitats previstes a realitzar en el centre. Cal ressaltar que les dates i accions concretes, constaren en la memòria del curs corresponent.

Les activitats que es presenten en l'assemblea, si són aprovades, s'organitzaran amb la col·laboració de l'alumnat i professorat. La Junta Directiva de l'Associació participa i proposa activitats com:

• Acte d'acolliment a el alumnat.
  • Festes de Nadal i Fín de curs.
  • Celebració dels Carnestoltes.
  • Setmana de Falles (paelles).
  • Organització del viatge de lliurament dels premis del Certamen Literari de la FPA.
  • Organització del desplaçament a la ciutat de celebració de la Trobada d'Escoles d'Adults ( Si es realitza).
  • Organització del concurs anual de fotografia.
  • El Cinema a l'Escola
FondoUE