Excursió a Totana

Excursió al jaciment de La Bastida, Totana (Múrcia)

Totana és un municipi pertanyent a la Regió de Múrcia. La distància entre Elx i Totana és de 99,8 km per la A-7 (aproximadament 1 h 10 min de trajecte). El jaciment de La Bastida de Totana es troba a 6 km al nord-oest de la localitat murciana És el primer enclavament argàric descobert i, actualment, un dels més importants de la prehistòria Europea, en concret de l’anomenada Edat del Bronze.
Totana pot ser recorreguda fàcilment a peu així que, si eres un apassionat de la cultura i l’arquitectura, et quedaràs corprés d’este agradable passeig que et portarà als punts de major interés de la localitat. Són d’obligada visita el Temple de Santiago, la Font de Juan d’Uzeta i l’Arc  de les Ollerías. Durant l’itinerari tindràs com a referència un dels majors símbols d’identitat totanero, la Torre Toscana.

Dia de l’eixida: 22 DE NOVEMBRE DE 2023 (dimecres)

ITINERARI:

• 9.00 ELX- TOTANA
  • 10.30 ESMORZAR
  • 11.00 VISITA AL JACIMENT DE LA BASTIDA
  • 14.00 MENJAR EN RESTAURANT
  • 16.30 VISITA A TOTANA
  • 18.00 EIXIDA DE TOTANA CAP A ELX

HORA I LLOC D’EIXIDA: 9:00h des de la parada de l’autobús urbà núm. 285 de Portes Acolorides.

PREU: L’eixida inclou autobús, menjar, i entrades al jaciment.

• Preu per a membres de l’Associació d’Alumnes: 22€
  • Preu per a resta d’alumnat: 32€

Els participants en esta activitat haureu de ser alumnes del Mercè Rodoreda. S’ha d’emplenar un formulari d’inscripció que estarà en la pàgina web del centre. A cada inscripció, se li assignarà un número, que us arribarà a l’email i us servirà de resguard.
El dijous 16, a les 11:00h se sortejarà el número a partir del qual s’ordenarà la llista de participants.

L’Associació d’Alumnes del FPA Mercè Rodoreda recollirà l’IMPORT de les excursió els dies:
– DIJOUS 16 de novembre, de 16.30 a 17.30 hores
DIVENDRES 17 de novembre de 10.00 a 11.00 hores

(Si hi haguera més preinscrits que places, re realitzaria un sorteig per número d’inscripció)

INSCRIPCIÓ A L’EXCURSIÓ DE TOTANA