GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Durant este curs acadèmic hem començat un projecte europeu (KA-104) anomenat ‘Un continent de llengües’ i orientat a donar a conéixer la riquesa cultural i lingüística del continent europeu. Malgrat el confinament, els alumnes han fet un gran treball llegint els autors clàssics , amb temes que van des de la filosofia a la política, la comèdia, el drama… A més, s’ha intentat que fora un treball en equip ja que des de l’àrea de ciències socials se’ls ha explicat el context històric en què es van escriure eixes obres i des de l’àrea de ciències, els descobriments i científics més rellevants de cada moment.

Un enorme treball en equip que ha quedat perfectament reflectit en este vídeo , creat a partir d’una trucada de Skype, amb la participació dels alumnes de segon de GES B i sengles professors: Alexandra (llengües), Reyes (ciències ) i Natxo (socials)  i que ha muntat la professora de cine Ruth Barrachina.

Moltíssimes gràcies a tots i enhorabona!

Ací podeu veure el vídeo