Convalidacions/Exempcions

Convalidacions per a inscriure’s en GES

1_ Cicle II: GES 1. Pots matricular-te en aquest nivell si justifiques documentalment haver superat algun dels següents estudis:

• 8é d’EGB i Graduat Escolar o Certificat d’Escolaritat.
• 2n d’ESO amb totes les assignatures aprovades.
• Cicle I de la Formació Bàsica de Persones Adultes (*FBPA).

2_ GES 2. Pots matricular-te en aquest nivell si justifiques documentalment haver superat algun dels següents estudis:

• 3r d’ESO amb dues matèries pendents com a màxim.
• 1r de BUP o 1r de FP1 amb dues matèries pendents com a màxim.
• Totes les matèries de 1r d’un Programa de Qualificació Professional Inicial (*PCPI).

Pots matricular-te en GES 2 únicament en els mòduls que tens pendents si has superat amb anterioritat:

• Annex IV de l’Ordre de 7 de juny de 2000 «equivalències acadèmiques».
• Alguna matèria de 4t ESO o estudis equivalents (per exemple, GES 2). Consulta els quadres d’equivalències núm. 1 i núm. 2.
• Almenys tres mòduls en la Prova Lliure per a l’obtenció del títol de Graduat en Ensenyament Secundari. Consulta el quadre d’equivalències núm. 1.
• Algunes matèries de 2n curs d’un Programa de Diversificació Curricular (*PDC). Consulta els quadres d’equivalències núm. 3 i núm. 4.