Admissió/Matrícula

Per al curs acadèmic 2023-2024:
un primer període, entre els dies 16 de juny i 12 de juliol de 2023, per a la matriculació de les persones inscrites en el centre durant l'any acadèmic en curs que tenen dret a promoció en qualsevol dels cursos dels programes formatius impartits;
un segon, entre els dies 1 i 16 de setembre de 2023, per a la inscripció tant de les persones adultes de nova incorporació com d'aquelles matriculades en el centre amb anterioritat en el curs immediatament precedent.
En el cas que els centres disposen de places vacants, podran començar la matricula de l'alumnat de nova incorporació el mes de juliol, sempre que ja haja passat el termini de matriculació establit per a les persones inscrites en el centre durant l'any acadèmic en curs.

Documentació obligatòria:

1. Nous/as alumnes/as: original i còpia del DNI /NIF /NIE /Passaport en vigor.
  2. Nous/as alumnes/as: original i còpia del SIP.
  3. Nous/as alumnes/as: una fotografia grandària carnet.
  4. Doc1 «Sol·licitud de matrícula» signat (descàrrega en Castellà, Valencià).
  5. Doc2 «Tractament de dades» signat (descàrrega en Castellà, Valencià). Per a més informació, consulta la secció «Protecció de dades» d'aquesta web.
  6. NOMÉS PER A Graduat en Educació Secundària i Curs de preparació de la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior:
    I. Si tens menys de 28 anys, justificant del pagament de la taxa del segur escolar (1,12€).
    II. Si és el teu cas, original i còpia del document de sol·licitud d'exempció del mòdul de ValenciàTràmit GVA
    III. Si és el cas, certificat d'estudis que et permeten matricular-te en el nivell 2. Consulta les convalidacions per a inscriure's en GES.