Els professors de la formació professional Juan (d’Electricitat) i Jose Luís (d’Informàtica), van realitzar la mobilitat a Zagreb a Croàcia, del 19 al 23 d’abril, on van poder comprovar com funciona el seu sistema educatiu, amb demostracions pràctiques i visites a centres educatius.
