Premis otorgats

PALMARÉS DE PREMIS I HONORS ACONSEGUITS PELS ALUMNES I PROFESSORAT DE L’I. E. S. Dr. FAUSTÍ BARBERÀ

INNOVACIÓN EDUCATIVA

1986 .VIII Premio Santillana a la Innovación Educativa

CURTMETRATGES. Optativa Valencià: llengua i imatge. Professora: Dª Pilar Alfonso.

Ací presentem un resum. Podeu trobar més informació a la secció própia ELS NOSTRES CURTS de la web

1995. Play Up

– 2n Premi de la categoria B. Cinema Jove Escolar (1995)

– Menció especial del Jurat. Festival de Curtmetratges de Quart de Poblet (1995)

2004. Off

– Millor actriu, millor actriu infantil, millor muntatge i millor direcció. Festival Gaztebideo de Vitoria (2004)

– Menció especial del Jurat. Encontre Audiovisual de joves de Cinema Jove (2005) – Premi de Batxillerat. Festival Inquiet (Picassent, 2006) 2006. La pregunta/El primer pas

– Premi a las iniciatives i bones pràctiques educatives per a la convivència i la prevenció de la violència escolar de laConselleria d’Educació (2006)

– Millor guió i millor actriu. Festival Gaztebideo de Vitoria (2006)

– Premi a Ciss-Praxis/Cuadernos de Pedagogía a la tasca docent. Encontre Audiovisual de Joves de Cinema Jove (2006)

2009. A fosques

– Premi de Batxillerat i Premi del públic de la Secció Inquieta. Festival Inquiet (Picassent, 2009)

2010. Tu, jo… i ells!

– Premi “Escola Valenciana”. Premis Tirant Avant (2011)

– 2n Premi en la Categoria B. Encontre Audiovisual de Joves de Cinema Jove (2011)

2012. Guants Blancs.

1r Premi Cuadernos de Pedagogía.

1r Premi del públic en la darrere edició de Cinema Jove.

Premi Secundària. Premis Tirant (2013)

2016. Premis Tirant Avant.

Premi Especial del Jurat atorgat al nostre curtmetratge “Ras i curt”.

2012. 23 D’ABRIL. DIA DELS LLIBRES

– Premi Cuadernos de Pedagogía a la tasca docent. MICE (Mostra Internacional de cinema educatiu. València, 2014)

2013. DONANT LA NOTA

Seleccionat en Encontre audiovisual de joves. Cinema jove, 2014

TEATRE. Grup de teatre “Teatro A Ratos”. Optativa del Departament de Llengua Espanyola .Profesor: D. Pedro Pérez

Laburrimiento (2004)

Amb l’obra Laburrimiento (2004) , Teatre a Ratos va guanyar el 1er Premi Nacional en la 1ª Edició del Concurs Nacional de Teatre Juvenil-Premios Candilejas, convocat pel Ministeri de Cultura i patrocinat per Coca-Cola Espanya després de guanyar prèviament les fases Provincial i Autonòmica del dit Concurs, a què van concórrer més de 60 grups de tota Espanya La fase final va tindre lloc en el Teatre Pavón de Madrid, seu actual del Centre Nacional de Teatre Clàssic, durant el mes de juliol de 2004. Laburrimiento va ser representada també en l’Auditori d’Alaquàs, al Juliol de 2004.

Te compro un loro (2005)

L’obra “Te compro un loro” (2005) va obtindre el Primer Premi Provincial i el Primer Premi Autonòmic en la 2ª Edició del Concurs Nacional de Teatre Juvenil-Premios Candilejas. Esta obra va ser representada també en els llocs següents: Festival de Cine de Peníscola, el 22 de Maig de 2005; Auditori d’Alaquàs, el 7 de juliol de 2005.

CONCURS EUROESCOLA Activitat del Departament de Filosofia Professora: Dª. Mª José Granell

Edició VIII (2001) sobre “Educació vial”

1er Premi (alumnes de 4º E. S. O., dirigits per la professora María Jesús Soler

Edició IX (2002) sobre “L’euro”

1er Premi (alumnes de 4º E. S. O.)

Edició X (2003) sobre “La ampliació de la U. E. y el debat sobre el futur d’Europa”

4ª posició (alumnes de 4º E. S. O.

Edició XV (2009) sobre “Les eleccions al Parlament Europeu”

3ª posició (alumnes de 4º E. S. O.)

Edició XVI (2012) sobre “L’any contra la pobresa y exclusió social”

1er Premi de la Comunitat Valenciana (alumnes de 1er. Batx.) Rosa Fabra Sancho i Asunción Pérez Gimeno van ser professores col.laboradores en aquest projecte.

Els alumnes van anar a Estrasburg per conéixer el parlament europeu.

Edició XXII (2015)- “Any europeu del desenvolupament”-Projecte Eines Tages

OLIMPÍADES MATEMÀTIQUES .Activitat del Departament de Matemàtiques .Professora: Dª. Mª Rosa Fabra i D. Vicente Carsí

Joan Palacios Beltrán, ex-alumne del nostre centre va participar en les Olimpíades de Matemàtiques i de Física per alumnes de Batxillerat i va obtindré:

– Tercera posició en les proves de la 1ª fase de la XLVI Olimpíada Matemàtica de la Universitat de València. Curs 2009-10.

– Primera posició en les proves de la 1ª fase de la XLVII Olimpíada Matemàtica de la Universitat de València.Curs 2010-11.

– Medalla de bronze a les proves de la 2ª fase (nacional)de la XLVII Olimpíada Matemàtica.Curs 2010-11.

Tot açò li va suposar premis en efectiu i la matrícula gratuïta en qualsevol carrera, que ell triés fer, de les oferides en les dos universitats públiques valencianes: Universitat de València i Politècnica.

Alberto Fernández Hernández , 2n Premi a LIII l’Olimpiada Matemàtica de la Universitat de València. Curs 2016-17

i 2n premi  a l’ olimpiada Físíca de la Universitat de València.

OLIMPÍADES DE FÍSICA. Activitat del Departament de Física. Professor: D. Clemencio Calvo Gallego

– Medalla d’argent per a Joan Palacios Beltrán en la fase nacional de les Olimpíades de Física durant el Curs 2010-11.

– 1r Premi per  a Ana Garrigues, a la fase de la Comunitat de l’Olimpiada de Física.

MÚSICA.

Nadal 2014. Tercer premi del concurs solidari de cors infantils organizat per Rotary Club en el Palau de la Música. Cor dirigit per Pepa Cervera.

PREMIS EXTRAORDINARIS AL RENDIMENT ACADÈMIC A L’ESO

2019- L’alumna Lucía Minle Martínez va rebre el Premi extraordinari al rediment acadèmic a l’ESO, otorgat per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.