ULTIM ENVIAMENT VAL MENJADOR INFORMACIÓ

REUNIÓ INFORMATIVA

PROGRAMA LINGÜÌSTIC CENTRE

VAL BECA MENJADOR

MÉS QUE UNA CARRERA ESCOLAR…

Aquest matí 20 de desembre els i les alumnes , pares , mares i mestres del centre , hem participat en una carrera solidària on tot el que hem recaudat s’ha destinat a la ONG en favor de la infància, SAVE THE CHILDREN.

Un projecte educatiu, esportiu i solidari en el que famílies i centre s’han unit per gaudir tots junts i aportar el nostre granet d’arena.

Aquesta campanya rep el nom de kilòmetres de solidaritat. Aquest any la campanya va destinada per als xiquets i xiquetes , es tracta d’una ètnia que vivia en el nord de Myanmar (antiga Birmaniay) han sigut perseguits i expulsats a Bangladesh, on actualment es troben en camps refugiats de Cox Bazar. D’entre tots els rohingya que han tingut que fugir, més de 300.000 son infants.

Ací vos deixem l’enllaç a la pàgina web per si voleu fer una ullada: https://www.savethechildren.

Moltes GRÀCIES a tots i totes.

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!

A totes les famílies:

Us informem que el nou número de compte per a efectuar el pagament del material socialitzat és el següent: ES13 0216 1258 9982 0027 4297

Targo Bank (Av. Llibertat, 61)

Si algú ha efectuat ja l’ingrés , l’AMPA s’encarregarà de fer el traspàs al nou compte.

Us recordem que una vegada realitzat el pagament, és imprescindible entregar una còpia del justificant del mateix al tutor/a del vostre fill , per a poder portar la comptabilitat del material socialitzat de forma correcta.

Moltes gràcies.

A todas las familias:

Os informamos que el nuevo número de cuenta para efectuar el pago del material socializado es el siguiente: ES13 0216 1258 9982 0027 4297

Targo Bank (Avda. Libertad, 61)

Si alguien ha efectuado ya el ingreso , el AMPA se encargará de hacer el traspaso a la nueva cuenta.

Os recordamos que una vez realizado el pago, es imprescindible entregar una copia del justificante del mismo al tutor/a de vuestro hijo , para poder llevar la contabilidad del material socializado de forma correcta.

Muchas gracias.