Segon període d’amissió 2021-22

obert assistent telemàtic d'admissió (1)

Segon període d'admissió i matrícula 2021/22

No arribares a temps a matricular-te en juliol i vols vindre a classes?

Encara pots matricular-te aquest curs a l'Escola Oficial d'Idiomes!

El període d'admissió s'obre del 15 al 19 de setembre, on se sol·licita una vacant a l'escola de manera telemàtica. En cas de ser adjudicat amb una plaça, la matrícula s'ha de formalitzar del 23 al 30 de setembre a la secretaria del centre.

Matrícula 2on període VAL (1)

Assegura't de completar tots els passos per poder matricular-te correctament

1. ADMISSIÓ

El primer pas per matricular-se és accedir a l'assistent telemàtic d'admissió del 15 al 19 de setembre i sol·licitar plaça en l'escola. Tots els grups i horaris es poden consultar en la nostra pàgina web.

En el tràmit d'admissió es crea un usuari i contrasenya que cal guardar per tornar a accedir una vegada acabat aquest termini.

També és molt important assegurar-se que el tràmit d'admissió es finalitza correctament descarregant el justificant de sol·licitud d'horaris. Aquest no ha d'aparéixer amb la marca d'aigua "Esborrany".

El 23 de setembre cal accedir de nou a l'assistent amb l'usuari i contrasenya creats per comprovar si has sigut adjudicat amb una plaça.

1. MATRICULACIÓ

El segon i últim pas és formalitzar la matrícula entregant tota la documentació necessària (justificants de pagament de taxes, fotocòpia del DNI...) a la secretària del centre. Açò es pot fer de manera presencial o telemàtica per correu electrònic.

Cal tindre en compte que si es vol vindre presencialment a l'escola, cal sol·licitar cita prèvia.

Podràs confirmar que la matriculació ha estat correcta amb l'entrega del resguard de matrícula en la via en que hages entregat la documentació.

Consulta tota la informació sobre l'admissió i la matrícula

T'esperem!

friends-6143371

Matrícula cursos formatius 2021/22

Matrícula cursos formatius 2021/22

Cursos Formatius 21-22

Matrícula cursos formatius de 30 i 60 hores

Aquest divendres 17 de setembre comencem amb la matrícula de cursos formatius a la secció d'Ontinyent.

La pròxima setmana, dels dies 20 al 22, continuem amb la matrícula d'aquests cursos a la seu de Xàtiva.

Per tal de matricular-se dels cursos formatius (de 30 i 60 hores) cal consultar l'ordre de matriculació establert, que serà presencial.

Per a la matriculació d'aquests cursos no cal demanar cita prèvia. Teniu tota la informació al nostre web.

Nou servei de cita prèvia

Nou servei de cita prèvia

Cita prèvia

Disposem d'un nou assistent de tramitació de cita prèvia.

2on període d'admissió i matrícula

A partir del 15 de setembre caldrà sol·licitar cita prèvia per realitzar presencialment tràmits i consultes relacionats amb l'admissió i matrícula.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies