ACTIVITATS DE NADAL 2022

Al llarg del mes de desembre l’equip d’EOI Xàtiva va organitzar una sèrie d’activitats amb caràcter nadalenc, tant a nivell d’aula com de centre, per a donar a l’alumnat l’oportunitat de practicar la seua llengua d’estudi de forma més dinàmica i divertida. Ací teniu una recopilació de totes les activitats:

CALENDARI D’ADVENT 2022

Després de l’èxit de la primera edició, el claustre de la nostra escola va redactar un nou calendari d’advent per a posar a prova els coneixements de l’alumnat en les 5 llengües que impartim. Aquesta segona edició va versar al voltant de referents culturals del món de la música, l’art, tradicions, i molt més.

De l’1 al 20 de desembre, cada dia al grup d’Aules “Informació a l’alumnat” s’obria una pregunta en una llengua diferent. La pregunta va romandre oberta durant un sol dia i s’havia de contestar en l’idioma en que estava formulada. Els participants havien de ser molt ràpids, ja que sols disposaven de 45 segons per a respondre.

El guanyador d’aquesta segona edició va ser Javier Calabuig Nadal, alumne de C2 d’anglés. Com a obsequi va rebre un val regal per a la llibreria la Costera.

CONCURS DE DECORACIÓ DE PORTES NADALENQUES

PHOTOCALL