Alumnat amb NESE

Alumnat amb NESE web - val

Si tens alguna neccesitat educativa especial l'EOI Sagunt també és per a tu!

Al matricul·lar-te recorda marcar en la sol·licitud quin tipus de necessitat derivada de discapacitat tens i emplena aquest formulari per a demanar l'adaptació. Pots demanar-ho tant per a les classes com per als exàmens de certificació.

El procés de valoració i identificació de necessitats de suport s'adequarà al que estableix la Resolució de 23 de desembre de 2021. Si tens un informe previ d'adaptació al teu IES també pots adjuntar-lo.

Consulta'ns si tens qualsevol dubte.