Cursos curriculars 120h

Instruccions de matrícula en els cursos curriculars

Oferim horaris de demà i de vesprada en la majoria d’idiomes a Orihuela, i en horari de vesprada a Almoradí (idioma anglés) i Rojales (idioma anglés) . Els cursos comencen a les 10:00h, a les 12:00h, a les 17:00h i a les 19:00h repartides en dos hores al dia, dos dies a la setmana. El curs comença a la fi de  setembre i acaba a la fi de maig. L’admissió i matrícula per a estos cursos es dividix en dos períodes, un primer període al juny i un segon període al setembre.

Primer període d’admissió

PAS 1: obertura de l’assistent telemàtic per a sol·licitud de plaça a partir de les 12.00 hores del 17  de juny de 2024 fins a les 23.59 hores del 2  de juliol de 2024.

• Els participants podran realitzar una única sol·licitud en la qual es podrà triar un màxim de tres idiomes, en el qual trien idioma, nivell, horari i EOI.
  • Contestar a les preguntes que et realitza per a saber el perfil de col·lectiu al qual pertanys. Si has estat matriculat/al curs 23/24 has d’indicar clarament que has estat matriculat/a i indicar en quin EOI.
  • IMPORTANT, finalitzar el tràmit fins al final on t’ha de generar un document de registre pdf en el qual no porte marca d’aigua i pose esborrany. Abans d’enviar t’ix un pdf amb marca d’aigua esborrador. Si no dones a enviar, no ens arriba la sol·licitud.

PAS 2adjudicació de vacants en l’assistent telemàtic el dia  10 de juliol de 2024.

• Eixe dia l’alumnat rebrà un correu electrònic confirmant-li si ha obtingut plaça.
  • Si no ho reps, pots entrar a l’assistent telemàtic amb l’usuari i contrasenya amb el qual vas entrar per a fer l’admissió.
  • Una vegada comprovat, hauràs de generar i pagar la taxa corresponent:
    • Nou alumnat, selecciona “Obertura d’expedient” i “Curs”.
    • Antic alumnat: selecciona “Curs” (i “Repetidor” en cas que repetisques curs).
  • Per favor, NO PAGUES fins a comprovar que has obtingut una plaça.
  • Si per error no has pagat la taxa d’obertura de l’expedient, hauràs d’abonar el seu import ací.

PAS 3formalització de la matrícula de l’11 al 31 de juliol (de manera presencial) i de l’11 al 26 de juliol (de manera telemàtica).

• Per a formalitzar la matrícula, has d’entregar la documentació pertinent. Es pot enviar de manera telemàtica o entregar de manera presencial. Consulta ací la informació sobre la formalització de matrícula.
  • Una vegada revisada la documentació, se t’enviarà el resguard de matrícula, que serà la confirmació d’esta. Guarda-ho juntament amb el justificant de pagament.
  • Pagar la taxa no implica formalitzar la matrícula. La matrícula no quedarà formalitzada fins que tota la documentació siga entregada i revisada en el termini indicat.
  • D’acord amb l’article 41 del DECRET 48/2024, l’omissió del tràmit de la formalització de matrícula en el termini establit implicarà la renúncia en la plaça escolar adjudicada.

Segon període d’admissió

PAS 1: obertura de l’assistent telemàtic d’admissió per a sol·licitud de plaça des de les 12.00 hores del dia 13 de setembre fins a les 23.59 hores del dia 17 de setembre de 2024.

• Tot l’alumnat que no resultara admés en el primer període d’admissió o no formalitzara la seua matrícula, podrà realitzar una nova sol·licitud d’admissió durant este període.
  • IMPORTANT, finalitzar el tràmit fins al final on t’ha de generar un document de registre pdf en el qual no porte marca d’aigua i pose esborrany. Abans d’enviar t’ix un pdf amb marca d’aigua esborrador, sinó envies no ens arriba la sol·licitud.

PAS 2adjudicació de vacants en l’assistent telemàtic el dia 20 de setembre de 2024.

• Sinó ho reps, pots entrar a l’assistent telemàtic amb l’usuari i contrasenya amb el qual vas entrar per a fer l’admissió.
  • Una vegada comprovat, hauràs de generar i pagar la taxa corresponent:
    • Nou alumnat, selecciona “Obertura d’expedient” i “Curs”.
    • Antic alumnat: selecciona “Curs” (i “Repetidor” en cas que repetisques curs).
  • Per favor, NO PAGUES fins a comprovar que has obtingut una plaça.

PAS 3formalització de la matrícula en la secretaria del centre a partir del 20 de setembre.