Curs curriculars 120h

Instruccions de matrícula en els curs curriculars

Oferim horaris de demà i de vesprada en la majoria d’idiomes a Orihuela, i en horari de vesprada a Almoradí i Rojales. Els cursos comencen a les 10:00h, a les 12:00h, a les 17:00h i a les 19:00h repartides en dues hores al dia, dos dies a la setmana. També tenim cursos intensius en anglés i alemany en horari de demà. El curs comença a finals de setembre i acaba a la fi de maig. L’admissió i matrícula per a aquests cursos es divideix en dos períodes.

Primer període d’admissió

PAS 1: obertura de l’assistent telemàtic per a sol·licitud de plaça a partir de les 12.00 hores del 19 de juny de 2023 fins a les 23.59 hores del 3 de juliol de 2023.

• Els participants podran realitzar una única sol·licitud en la qual es podrà triar un màxim de tres idiomes, en el qual trien idioma, nivell, horari i EOI.
  • Contestar a les preguntes que et realitza per a saber el perfil de col·lectiu al qual pertanys. Si has estat matriculat/al curs 22/23 has d’indicar clarament que has estat matriculat/a i indicar en què EOI.
  • IMPORTANT, finalitzar el tràmit fins al final on t’ha de generar un document de registre pdf en el qual no porte marca d’aigua i pose esborrany. Abans d’enviar t’ix un pdf amb marca d’aigua esborrador, sinó dones a enviar no ens arriba la sol·licitud.

PAS 2adjudicació de vacants en l’assistent telemàtic el dia  11 de juliol de 2023.

• Aqueix dia l’alumnat rebrà un correu electrònic confirmant-li si ha obtingut plaça.
  • Sinó ho reps, pots entrar a l’assistent telemàtic amb l’usuari i contrasenya amb el qual vas entrar per a fer l’admissió.
  • Una vegada comprovat, hauràs de generar i pagar la taxa corresponent:
    • Nou alumnat, selecciona “Obertura d’expedient” i “Curs”.
    • Antic alumnat: selecciona “Curs” (i “Repetidor” en cas que repetisques curs).
  • Per favor, NO PAGUES fins a comprovar que has obtingut una plaça.
  • Si per error no has pagat la taxa d’obertura de l’expedient, hauràs d’abonar el seu import ací.

PAS 3formalització de la matrícula de l’11 al 31 de juliol.

• Per a formalitzar la matrícula, has d’entregar la documentació pertinent. Es pot enviar de manera telemàtica o entregar de manera presencial. Consulta ací la informació sobre la formalització de matrícula.
  • Una vegada revisada la documentació, se t’enviarà el resguard de matrícula, que serà la confirmació d’aquesta. Guarda-ho juntament amb el justificant de pagament.
  • Pagar la taxa no implica formalitzar la matrícula. La matrícula no quedarà formalitzada fins que tota la documentació siga entregada i revisada en el termini indicat.
  • La persona que no realitze la formalització de la matrícula fins al final no es considerarà alumne o alumna oficial, s’entendrà que desisteix del dret a la plaça vacant i tindrà l’oportunitat de tornar a participar en l’admissió extraordinària.

Segon període d’admissió

PAS 1: obertura de l’assistent telemàtic d’admissió per a sol·licitud de plaça des de les 12.00 hores del dia 15 de setembre fins a les 23.59 hores del dia 20 de setembre de 2023.

• Tot l’alumnat que no resultara admés en el primer període d’admissió o no formalitzara la seua matrícula, podrà realitzar una nova sol·licitud d’admissió durant aquest període.
  • IMPORTANT, finalitzar el tràmit fins al final on t’ha de generar un document de registre pdf en el qual no porte marca d’aigua i pose esborrany. Abans d’enviar t’ix un pdf amb marca d’aigua esborrador, sinó envies no ens arriba la sol·licitud.

PAS 2adjudicació de vacants en l’assistent telemàtic el dia 25 de setembre de 2023.

• Una vegada comprovat, hauràs de generar i pagar la taxa corresponent:
    • Nou alumnat, selecciona “Obertura d’expedient” i “Curs”.
    • Antic alumnat: selecciona “Curs” (i “Repetidor” en cas que repetisques curs).
  • Per favor, NO PAGUES fins a comprovar que has obtingut una plaça.

PAS 3formalització de la matrícula en la secretaria del centre del 25 al 29 de setembre.