Autorització matrícula menors d’edat

AUTORITZACIÓ MATRÍCULA MENORS 18 ANYS (PDF): DESCARREGAR I EMPLENAR

1. En el cas de progenitors que conviuen, han de signar la sol·licitud els dos progenitors?

No. Qualsevol d’ells pot sol·licitar plaça escolar per al seu fill i figurarà com a signatari de la sol·licitud. No han de signar-la els dos.

2. Com hem de procedir les persones separades?

En el cas de progenitors o representants legals d’un alumne o alumna que hagen finalitzat la seua convivència per motius de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parella de fet, o situacions anàlogues, els dos progenitors o representants legals hauran de personar-se en la Secretaria de l’EOI GANDIA, si bé no necessàriament tots dos alhora, per a deixar constància del seu consentiment a matricular al menor.

A aquest efecte, una vegada se li haja adjudicat plaça a l’alumne o alumna, cadascun dels progenitors o representants legals haurà d’emplenar en la consergeria del centre un imprés que se’ls facilitarà en eixe moment. Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 13:30.

No s’aplicarà l’anterior quan un únic signant acredite, mitjançant el corresponent pronunciament judicial, que s’ha limitat la pàtria potestat del no signant. En aquest cas la direcció del centre procedirà segons allò establert en el pronunciament judicial aportat.

La matrícula de l’alumne o alumna menor d’edat no estarà formalitzada fins completar este pas.

Per a més informació, es pot consultar la  Resolució de 14 de febrer de 2019, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Investigació, per la qual es dicten instruccions sobre aquest tema, especialment l’apartat cinqué, Admissió i matriculació.