EOI GANDIA

ADMISSIÓ I MATRÍCULA CURS 2024-2025: Admissió del 17 de juny al 2 de juliol. No és necessari inscriure’s el primer dia perqué es fa un sorteig entre TOTES les sol·licituds (sense prioritat per data d’inscripció). Enllaç instruccions

RESULTATS TESTS DE CLASSIFICACIÓ (PROVA DE NIVELL) JUNY 2024. Les dates de setembre es publicaran en juliol. Places limitades amb preferència per a l’alumnat que vulga inscriure’s en l’EOI de Gandia i seccions. NOVETAT!! TEST DE CLASSIFICACIÓ D’ESPANYOL el dia 1 DE JULIOL a les 9.30 (places disponibles només per a 2A2) : enllaç

Admissió i matrícula alumnat PIALP: enllaç

HORARIS CURS 2024-2025 (modalitat presencial, semipresencial i online). Enllaç

28 DE JUNY A LES 14:00 PUBLICACIÓ DE NOTES DEFINITIVES DE LES PROVES DE CERTIFICACIÓ 2024: enllaç.

RECOLLIDA DE TÍTOLS I CERTIFICATS: Recomanem l’alumnat que necessite sol·licitar o recollir títols i/o certificats acadèmics que realitze els tràmits durant els mesos de maig i juny, donat que durant els mesos de juliol, setembre i octubre la secretaria del centre es dedica principalment a gestionar matrícules. L’alumnat de les Proves de Certificació 2024 (convocatòria ordinària) podrà sol·licitar certificacions acadèmiques o títols del curs actual de l’1 al 8 de juliol de 2024 o (excepte per motius urgents) a partir d’octubre.

ALEMANY
ANGLÈS

ESPANYOL
FRANCÉS