Taxes

En els següents documents trobarà els taxes aplicables:

Taxes de les Escoles Oficials d’Idiomes

(Fees – English Version

• DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA BONIFICACIÓ DE TAXES (50%):

Família nombrosa o monoparental general: original i fotocòpia del títol de família nombrosa o monoparental general actualitzat, expedit per la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives (antiga Conselleria de Benestar Social).

Persones amb discapacitat igual o superior al 33%: certificat oficial acreditatiu actualitzat, encara que siga discapacitat permanent, expedit per la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives (antiga Conselleria de Benestar Social).

• DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA EXEMPCIÓ DE TAXES:

Família nombrosa o monoparental especial: original i fotocòpia del títol de família nombrosa o monoparental especial actualitzat, expedit per la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives (antiga Conselleria de Benestar Social).

Víctimes de violència de gènere: resolució judicial o administrativa acompanyada de certificat actualitzat del juzgat corresponent (Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona a l’Ámbito de la Comunitat Valenciana).

Persones víctimes del terrorisme i els seus fills i filles: Les víctimes d’actes terroristes, així com els seus fills i filles (Article 38 de la Llei 29/2011, de 22 de setembre, de Reconeixement i Protecció Integral a les Víctimes del Terrorisme): acreditació oficial de l’administració corresponent.

A aquest enllaç podreu pagar les taxes dels següents serveis:

Certificat d’Aptitud del Ciclo Superior (B2)
Certificat Superació A2 MCER (o duplicat)
Certificat Superació B1 MCER (o duplicat)
Certificat Superació B2 MCER (o duplicat)
Certificat Superació C1 MCER (o duplicat)
Certificat Superació C2 MCER (o duplicat)
Certificats acadèmics
Expedició del carnet de l’alumne
Expedició del carnet de mediateca lingüística
Obertura d’expedient
Prova de nivell (presencial) o V.I.A (a distància)
Trasllat d’expedient

• Procediment per a la sol·licitud telemàtica de devolució de taxes:

Breus instruccions per al correcte emplenament del formulari (versió PDF)

• Documentació obligatòria per a adjuntar en el tràmit:

Formulari complementari a l’annex 756 per a exposar els motius de la devolució

El tràmit s’efectua mitjançant el següent enllaç: https://atv.gva.es/dii-rectautoliq-756

Més informació en https://eoi.gva.es/va/impresos-i-taxes-d-idiomes

• NO VAS PODER IMPRIMIR EL TEU MODEL 046?

Segueix aquests passos per a recuperar-ho:

1: Ves a Agència Tributària Valenciana.

2: Emplena el número de document (046XXXXXXXXXXX)

3: Emplena les teues dades (NIF, Codi territorial CE46LB i import abonat) i podràs generar el teu model 046.

• NO VAS PODER IMPRIMIR EL TEU JUSTIFICANT DE PAGAMENT?

1: Ves a Agència Tributària Valenciana.

2: Emplena les dades del teu pagament telemàtic genèric (Núm. de document 046XXXXXXXXXXX; Codi territorial CE46LBNIF, i import).

3: Selecciona Consulta i prem el botó Consultar i podràs generar el teu justificant de pagament.

• PAGAMENT DE TAXES EN PERÍODE DE VACANTS
  • Consulta les instruccions ací: