Calendari d’exàmens orals i escrits

La prova d’aquestes 4 destreses serà el mateix dia. La data de les parts escrites no es pot canviar per cap motiu justificat, ja que els exàmens es realitzen el mateix dia i a la mateixa hora en tota la Comunitat Valenciana.

En el següent calendari es pot consultar el dia i hora de l’examen de les parts escrites segons l’idioma i el nivell:

Calendari de les proves de certificació

La prova d’expressió oral i interacció oral podrà tindre lloc abans de les destreses escrites. Les dates de les proves de les activitats de producció, coproducció oral i la tasca de mediació oral es poden conselat des del 6 de maig de 2024 fent click en l’enllaç de cada nivell.

ALEMANYB1B2C1 —
ANGLÉSB1B2 C1C2
ESPANYOLB1B2C1 —
FRANCÉSB1B2C1 —
ITALIÀB1B2C1C2
VALENCIÀ B2C1C2

Es podrà sol·licitar canvi de torn  per a la prova oral de Certificació per causa justificada. L’alumnat haurà d’omplir AQUEST DOCUMENT i ENVIAR-LO PER CORREU ELECTRÒNIC al correu indicat en la convocatòria de cada departament abans de la data indicada per cada departament. Totes les sol·licituds hauran d’estar degudament justificades amb documentació acreditativa.

ANGLÉS B1

ANGLÉS B2

Es publicaran en les dates indicades per cada departament.

El dia de les proves, l’alumnat haurà de presentar l’original del DNI, NIE o passaport per a identificar-se.