Titulacions per accedir a l’EOI

Nota important: L’Escola Oficial d’Idiomes no pot convalidar ni homologar cap títol actual o passat de cap organisme, sols reconeix els títols que apareixen en aquesta pàgina per tal de poder accedir als ensenyaments d’idiomes en l’EOI.

PER ACCEDIR PER PRIMERA VEGADA A L’EOI ÉS REQUISIT:

• Tindre 16 anys o complir-los en 2023.
  • Ser major de 14 anys l’any natural en què es matricule per a seguir l’ensenyament d’una llengua estrangera diferent de la primera llengua estrangera que curse en l’Educació Secundària Obligatòria. Cal presentar un certificat del centre docent on cursen actualment els estudis, que acredite el curs que fan i l’idioma o els idiomes estrangers que estudien.
  • Els ciutadans de qualsevol nacionalitat podran matricular-se en un idioma estranger diferent de l’oficial del país on van fer l’escolarització obligatòria. És imprescindible disposa de NIE.

ALUMNAT NOU

1. Si no tens coneixements de l’idioma: inscripció en el nivell inicial o primer curs d’A2 (1A2).

2. Si tens coneixements de l’idioma però no pots acreditar-los mitjançant un certificat o diploma oficial (d’EOI o entitat externa): inscripció en test de classificació (antiga prova de nivell) en juny, setembre o octubre: https://portal.edu.gva.es/eoigandia/proves-i-examens/proves-de-nivell/

3. Si tens coneixements de l’idioma i pots acreditar-los mitjançant un certificat o diploma oficial (d’EOI o entitat externa): inscripció en el nivell superior al del certificat o en l´últim curs del mateix nivell.

Ací pot consultar la llista de titulacions reconegudes  els requisits acadèmics vàlids per a sol·licitar el curs adequat.

4. L’admissió telemàtica es del 15 al 20 de setembre de 2023.

ALUMNAT OFICIAL DURANT EL CURS 2022-2023

1. Tant l’alumnat que promociona com el que no promociona de curs pot fer l’admissió telemàtica del 15 al 20 de setembre de 2023.

Pots consultar les notes del curs ací.

2. Alumnat oficial 2A2: Si has aprovat el curs 2022-2023 et pots matricular del curs següent. Recorda que no hi ha prova de certificació del nivell A2. Aprovant el curs oficial 2A2 s’obté el certificat d’A2 sense fer prova de certificació.

3. La qualificació global de «no apte» en l’última prova de certificació a què s’haja presentat amb la qualificació d’«apte» en cadascuna de les activitats de llengua avaluades i un 60 % de puntuació global habilita per a accedir al curs següent al del nivell de la prova de certificació realitzada.

4. La qualificació global de «no apte» en l’última prova de certificació a què s’haja presentat amb un percentatge de puntuació mínim d’un 50 % en almenys tres activitats de llengua avaluades habilita per a accedir a l’últim o únic curs conduent a la certificació del nivell no superat.

5. L’alumnat matriculat oficial en el curs 2022-2023 que ha superat el curs en la promoció ordinària o extraordinària i que vulga romandre en el curs al que ja estava matriculat es pot matricular amb la categoria d’un curs d’actualització de coneixements. Aquesta modalitat d’inscripció no té efecte acadèmic i és incompatible amb una matrícula oficial del mateix idioma. L’alumnat que es matricula a un curs d’actualització de coneixements abonarà la taxa d’alumnat ordinari i es podrà matricular en el període de matrícula de juliol o setembre.