Matrícula cursos intensius SEGON QUADRIMESTRE (de febrer a maig)

ALUMNAT QUE CONTINUA: DATES DE MATRÍCULA CURSOS INTENSIUS (FEBRER-MAIG) (només per a l’alumnat matriculat en els primers nivells dels cursos intensius realitzats de setembre de 2023 a gener de 2024)

Del 31 de gener a les 9:00 fins el 2 de febrer a les 10:00 de manera telemàtica (o de manera presencial en horari de secretaria). L’alumnat haurà d’enviar per correu electrònic a 46018394@edu.gva.es la següent informació:

1. ASSUMPTE  DEL CORREU: NOM I COGNOMS, IDIOMA, NIVELL, HORARI, SEU, MATRÍCULA CURS INTENSIU

(Exemple) Marc Torre Lope ANGLÉS 2B1 16:00-20:00 DIMARTS/DIJOUS GANDIA MATRÍCULA CURS INTENSIU

2. COS DEL CORREU: Cal indicar la següent informació (TOTA LA INFORMACIÓ):

· nom i cognoms

· data de naixement (00/00/0000)

· país i ciutat de naixement

· número de DNI o NIE

· número de telèfon

· adreça

· correu electrònic

· adjunta document acreditatiu de la bonificació en la matrícula si en tens

Una vegada rebut el correu electrònic, la secretaria del centre procedirà a enviar el document de taxes de matrícula (que caldrà enviar de nou pagades per correu electrònic abans del 2 de febrer a les 10:00).

ALUMNAT DE NOU INGRÉS: DATES DE MATRÍCULA CURSOS INTENSIUS (FEBRER-MAIG) (només per a l’alumnat que ha realitzat TEST DE CLASSIFICACIÓ o ALUMNAT DE NOU INGRÉS que pot acreditar com accedir directament als nivells ofertats).

A partir del 5 de febrer en horari de secretaria PRESENCIALMENT per ordre d’arribada. Les taxes es pagaran amb targeta de crèdit el mateix dia de la matrícula. Caldrà també presentar la documentació que acredita el nivell d’accés directe als cursos.

DILLUNS A DIVENDRES de 9:00 a 14:00. DILLUNS, DIMARTS I DIMECRES de 15:00 a 19:00. Per a resoldre dubtes poden escriure al correu 46018394@edu.gva.es.

REQUISITS D’ACCÉS ALS CURSOS INTENSIUS

– Ser major de 16 anys.

– Tindre aprovat el nivell immediatament anterior al qual es vol matricular.

– En cas de no poder acreditar el nivell, es podrà realitzar un test de classificació en les dates establertes.

TESTS DE CLASSIFICACIÓ

Per a poder realitzar el test de classificació és necessari seguir els següents passos:

PAS 1: Abonar la taxa de matrícula del test de classificació (11,01€) i enviarla per correu electrònic a 46018394@edu.gva.es.

Les taxes es poden descarregar en este enllaç

Cal enviar la següent documentació:

• Resguard de la taxa pagada en format PDF
  • En l’assumpte del correu cal indicar: Taxa Test classificació +  idioma + nom i cognoms (exemple: Tasas Test Clasificación Inglés Marc Torre Lope).
  • En el text del correu cal incloure: nom i cognoms, número de DNI i un telèfon de contacte
  • (Si fora el cas) documentació que acredite el dret a bonificació o exenció en format PDF

Data límit entrega taxes pagades: 30 de gener

PAS 2: Fer test de classificació a l’EOI GANDIA

ANGLÉS CURS INTENSIU 2B1 DIMARTS/DIJOUS DE 16:00 A 20:00 –> TEST CLASSIFICACIÓ 2 DE FEBRER A LES 10:00

ANGLÉS CURS INTENSIU 2B2 DILLUNS/DIMECRES DE 16:00 A 20:00 –> TEST CLASSIFICACIÓ 2 DE FEBRER A LES 10:00

ESPAÑOL CURS INTENSIU 2A2 DIARI DE DILLUNS A DIJOUS DE 9:00 A 11:00 –> TEST CLASSIFICACIÓ 2 DE FEBRER A LES 10:00

ESPAÑOL CURS INTENSIU 2A2 DIARI DE DILLUNS A DIJOUS DE 11:00 A 13:00 –> TEST CLASSIFICACIÓ 2 DE FEBRER A LES 10:00

INFORMACIÓ IMPORTANT:

• El resultat de la prova de nivell és vàlid només per al curs acadèmic en el qual s’ha realitzat.
  • El fet de realitzar una prova de nivell no garanteix plaça en cap EOI. La matrícula està subjecta al nombre de places vacants.

PAS 3: Matrícula curs intensiu a partir del 5 de febrer.

RESULTATS TEST DE CLASSIFICACIÓ 2 DE FEBRER ESPANYOL (pdf)

RESULTATS TEST DE CLASSIFICACIÓ 2 DE FEBRER ANGLÉS (pdf)

A partir del 5 de febrer en horari de secretaria presencialment per ordre d’arribada: