Sol·licitud certificació acadèmica

Quan es pot sol·licitar la certificació acadèmica?

Una vegada aprovats els estudis/exàmens corresponents i publicades les notes definitives, els títols es poden sol·licitar en qualsevol data (excepte durant el període de matrícula de juliol, setembre i octubre). AGOST TANCAT

Durant els períodes de matrícula de juliol, setembre i octubre només es podran tramitar certificats urgents DE MANERA PRESENCIAL (caldrá justificar degudament l’urgència). Durant este període la secretaria del centre només atendrà qüestions relacionades amb la matrícula. Consulta ací l’horari d’atenció presencial de secretaria.

L’alumnat oficial del curs 2023-24 (convocatòria ordinària) podrà sol·licita certificacions acadèmiques o títols del curs actual a partir del 12 de juny de 2024 (dates provisionals).

L’alumnat oficial del curs 2023-24 (convocatòria extraordinària) podrà sol·licitar certificacions acadèmiques o títols del curs actual a partir del 30 de juny de 2024 (dates provisionals).

L’alumnat que ha aprovat la Prova de Certificació 2024 en convocatòria ordinària podrà sol·licitar certificacions acadèmiques o títols del 3 al 10 de juliol de 2024 o en qualsevol moment quan acabe el període de matrícula (dates provisionals).

Quins documents necessite?

Fotocòpia del DNI, NIE o passaport.

Cal abonar alguna taxa? No.

La taxa per a un Certificat Acadèmic està fixada en 0 €.

Hi ha algun altre tràmit?

Has d’entregar la documentació en la Secretaria del Centre. Cal recordar que si s’entrega la documentació personalment en la Secretaria del centre, l’alumnat haurà de tornar a passar al cap d’uns dies a recollir el certificat acadèmic.  Per tal d’agilitzar els tràmits, pots enviar la documentació per correu electrònic a 46018394@edu.gva.es i el personal de secretaria t’indicarà quin dia pots vindre presencialment a recollir la certificació acadèmica. Recordeu indicar l’any en què es van aprovar els estudis i quins idiomes voleu que consten en els certificats.

Els tràmits es poden fer:

• Personalment, presentant el DNI.
  • A través de persona degudament autoritzada: presentant escrit firmat per l’interessat i fotocòpia del seu DNI. (Descarrega l’imprés per a omplir)
  • Per correu electrònic: presentant fotocòpia del DNI. Recordeu indicar l’any en que es van aprovar els estudis i quins idiomes voleu que consten en els certificats.

Puc rebre la certificació acadèmica en format digital?

Si necessita una certificació acadèmica amb signatura digital, ho pot sol·licitar enviant a 46018394@edu.gva.es una sol·licitud signada digitalment i una còpia del DNI per les dues cares. Cal tindre en compte que aquest tipus de certificacions tarden una setmana en estar disponibles.