Sol·licitud de títols

Sol·licitud del Certificat (títol) de Superació del Cicle Superior i dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

Quan es pot sol·licitar el títol?

Una vegada aprovats els estudis/exàmens corresponents i publicades les notes definitives, els títols es poden sol·licitar en qualsevol data (excepte durant el període de matrícula de juliol, setembre i octubre). AGOST TANCAT

Durant els períodes de matrícula de juliol, setembre i octubre només es podran tramitar certificats urgents DE MANERA PRESENCIAL (caldrá justificar degudament l’urgència). Durant este període la secretaria del centre només atendrà qüestions relacionades amb la matrícula. Consulta ací l’horari d’atenció presencial de secretaria.

L’alumnat oficial del curs 2023-24 (convocatòria ordinària) podrà sol·licita certificacions acadèmiques o títols del curs actual a partir del 12 de juny de 2024 (dates provisionals).

L’alumnat oficial del curs 2023-24 (convocatòria extraordinària) podrà sol·licitar certificacions acadèmiques o títols del curs actual a partir del 30 de juny de 2024 (dates provisionals).

L’alumnat que ha aprovat la Prova de Certificació 2024 en convocatòria ordinària podrà sol·licitar certificacions acadèmiques o títols del 3 al 10 de juliol de 2024 o en qualsevol moment quan acabe el període de matrícula (dates provisionals).

Quins documents necessite entregar en la secretaria del centre?

1. Fotocòpia del DNI, NIE o passaport. L’alumnat no comunitari haurà de presentar la fotocòpia del NIE i del permís de residència en vigor.

2. Sol·licitud de certificat de superació de nivell d’ensenyances d’idiomes (disponible en la secretaria del centre i en aquest enllaç). Per a la correcta expedició del títol, cal escriure el nom i cognoms com figuren al DNI, en majúscules i afegint els accents.

3. El resguard d’abonament bancari una vegada pagada la taxa (imprés de taxes disponible en aquest enllaç). Podeu imprimir les 3 còpies de l’imprés de taxes i pagar la taxa al banc abans d’anar al centre, d’aquesta manera no caldrà tornar a la secretaria de l’EOI. Una de les còpies segellada serà el resguard per a poder recollir després el títol i farà les funcions de dipòsit de títol (amb validesa a tots els efectes).

4. En els següents casos, si s’escau:

· Fotocòpia carnet família nombrosa general o especial

· Fotocòpia carnet discapacitat igual o superior al 33 %

· Víctimes d’actes terroristes i fills

· Víctimes de violència de gènere

Qui pot fer els tràmits?

Els tràmits es poden fer:

· Personalment

· A través de persona degudament autoritzada presentant aquest imprés firmat per l’interessat i fotocòpia del seu DNI.

Puc enviar la documentació per correu electrònic o fax?

No, ho sentim, però s’han de lliurar els documents a la Secretaria de l’Escola. Excepcionalment, i per motius degudament justificats, es podrà presentar la documentació per correu postal afegint-hi un sobre amb l’adreça escrita i amb els segells necessaris per a poder remetre una còpia de la documentació aportada segellada.

Quan es poden recollir els títols?

El certificat de nivell A2 (antic nivell bàsic) sol tardar aproximadament 1 mes (excepte durant el període de matrícula de juliol, setembre i octubre).

Els certificats de B1 i B2 solen tardar uns 2 anys.

Els certificats de C1 iC2 solen tardar uns 3 anys.

Per a recollir els títols serà imprescindible presentar el resguard de les taxes de pagament del títol i el DNI, així com signar que s’ha recollit el certificat a la secretaria del centre.

En el cas que es necessitara una acreditació urgent dels nivells superats es podrà sol·licitar una certificació acadèmica.

Entrega de títols de l’EOI (Nivells Bàsic, Intermedi, Avançat i Cicle Superior) ja sol·licitats

Ja estan disponibles en la Secretaria de l’Escola, per a la seua entrega a l’interessat, les remeses de títols que es relacionen a continuació:

TÍTOLS DISPONIBLES
  NIVELL    DATA DE SOL·LICITUD
A2  1 DE FEBRER 2024 i anteriors
B1  DESEMBRE 2022 i anteriors
B2  Cal preguntar a secretaria si estan disponibles
Certificat d’Aptitud del Cicle Superior (pla antic)  Cal preguntar a secretaria si estan disponibles
C1  Cal preguntar a secretaria si estan disponibles
C2  Cal preguntar a secretaria si estan disponibles

Es recorda a l’alumnat que per a poder recollir el seu títol ha de vindre a la Secretaria de l’Escola, personalment o per mitjà de persona degudament autoritzadaamb el DNI i el resguard de la sol·licitud.