PIALP

PIALP DURANT EL CURS 2022-23
  1. L'alumnat dels cursos presencials del PIALP per a anglés, francés i valencià durant el curs acadèmic 2022-2023 ha de realitzar la sol·licitud d'admissió per al curs 2023-2024 a través de l'assistent telemàtic sense fer la sol·licitud prèviament en la plataforma OVIDOC, d'acord amb el procediment establit per a els cursos curriculars presencials (es publicarà més endavant).
  2. L'alumnat del PIALP presencial en el curs 2022-2023 i de nou ingrés que ha formalitzat la matrícula en una Escola Oficial d'Idiomes el mes de juliol de 2023 i vol canviar d'escola ha de demanar la baixa de la matrícula en el centre matriculat abans del 8 de setembre i participar de nou en el procés telemàtic de sol·licitud d'admissió del 15 al 20 de setembre com a alumnat del PIALP.
PIALP DE NOU INGRÉS
  1. El professorat interessat a accedir per primera vegada a les places disponibles d'anglés, francés i valencià de les escoles oficials d'idiomes, dins de les accions formatives del PIALP, haurà de completar una sol·licitud telemàtica mitjançant la plataforma OVIDOC. Tota la informació sobre el tràmit aquí.
    S'inclou en aquest procediment als col·lectius següents: el PIALP de cursos anteriors al curs 2022-2023 en qualsevol de les seues modalitats i l'alumnat del PIALP del curs 2022-2023 que vulga canviar de modalitat d'ensenyament.
  2. El termini per a realitzar la sol·licitud a través de la plataforma OVIDOC és des de les 12.00 hores del 29 de maig de 2023 fins a les 23.59 hores del 2 de juny de 2023.
  3. Els idiomes als quals es poden matricular els docents en actiu pel programa PIALP són: anglés, francés i valencià en els cursos curriculars i complementaris presencials i anglés i valencià en l'eoivirtual.com. En cas de voler sol·licitar cursos de diversos idiomes, s'ha de fer un tràmit per cada idioma.
  4. Els nivells dels cursos del PIALP són: A2, B1, B2 i C1.
  5. Les persones sol·licitants admeses en el PIALP de nou ingrés, tant en els cursos presencials curriculars i complementaris com en els cursos en línia, podran consultar el llistat d'admesos a partir del 12 de juny de 2023 en la web https://eoi.gva.es/es/admissio-i-matricula/matricula-professorat-programa-pialp. Per als cursos presencials curriculars i complementaris, hauran de fer una sol·licitud d'admissió a través de l'assistent telemàtic, d'acord amb el procediment establit per als cursos curriculars presencials.
    En cas de no realitzar aquesta sol·licitud d'admissió a través de l'assistent telemàtic en convocatòria ordinària, o de no entregar la documentació en el centre abans del dia 28 de juliol, s'entendrà que el candidat o candidata desisteix en el seu dret a la plaça vacant i tindrà l'oportunitat de tornar a participar com a alumnat del PIALP en l'admissió extraordinària.

HORARI GENERAL:

Dilluns a dijous: 08:00h-21:00h