La nostra escola

L'Escola Oficial d'Idiomes d'Elx depén directament de la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana i forma part de la xarxa nacional d'escoles d'idiomes.

Com a part d'aquesta institució única a Europa, ofereix formació a persones jóvens i adultes en llengües europees, cooficials i altres de gran importància socioeconòmica o cultural, com l'àrab o el japonés, acompanyant a la ciutadania en el seu aprenentatge al llarg de la vida. A més, permet obtindre una titulació oficial amb validesa en tot l'estat, adequada al Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües.

La nostra escola compta amb una dilatada trajectòria des del seu origen en el curs 1975-76 com a secció dependent d'Alacant, passant per la seua constitució com a escola pròpia en el curs 1987-88, fins a arribar al moment present, per la qual cosa compta actualment amb més de 40 anys d'experiència en ensenyament d'idiomes des dels seus primers inicis i més de 30 com a centre autònom.

Durant tot aquest temps, l'EOI d'Elx ha anat creixent i transformant-se, de la mà d'excel·lents docents que han passat per ella, construint-se dia a dia amb el seu talent i esforç. Gràcies a ells i elles, hui comptem amb set idiomes en la nostra seu central d'Elx, on impartim alemany, àrab, francés, anglés, italià, japonés i valencià; i amb la nostra secció de Crevillent, on impartim anglés.

En el futur més immediat, esperem continuar augmentant la nostra oferta d'idiomes, incorporar altres llengües, com l’Espanyol com a Llengua Estrangera, sumar seccions, avançar en la diversificació de les modalitats lectives online i semipresencial, cada vegada més demandades per l'alumnat adult, i continuar sent, en definitiva, el principal referent de plurilingüisme en el nostre entorn.

HORARI GENERAL:

Dilluns a dijous: 08:00h-21:00h