Cursos curriculars presencials (proceso de matrícula)

Aquests cursos tenen una duració de 120 hores anuals impartides en un total de quatre hores setmanals distribuïdes en dues sessions de dues hores cadascuna o bé en un total de huit hores setmanals distribuïdes en quatre sessions de dues hores cadascuna (modalitat curs intensiu).

PRIMER PERÍODE D'ADMISSIÓ

PAS 1sol·licitud de plaça en l'assistent telemàtic a partir de les 12:00 hores del 19 de juny de 2023 fins a les 23:59 hores del 3 de juliol de 2023.

• Tot l'alumnat haurà de inscriure's telemàticamente en la següent pàgina web.
  • Si no resulta admés en el primer període d'admissió podrà realitzar una nova sol·licitud d'admissió des del 15 al 20 de setembre.
  • L'alumnat oficial d'un curs no conduent a prova de certificació que va obtindre els resultats de la convocatòria extraordinària després del 3 de juliol de 2023 i no va poder sol·licitar plaça en l'assistent telemàtic podrà matricular-se en secretaria des del 4 al 8 de setembre amb cita prèvia.

PAS 2adjudicació de vacants en l'assistente telemàtic el dia  11 de juliol de 2023.

• Eixe dia l'alumnat rebrà un correu electrònico indicant que els resultats de l'adjudicació ja estan disponibles. Quan reba el correu electrònic, haurà d'accedir a l'assistent telemàtico, generar la taxa correcta y efectuar el pagament. Recorde que si mai ha estat matriculat a una EOI, haurà de pagar també l'obertura d'expedient. En caso de no rebre cap correu, es responsabilitat de l'interessat accedir a l'assistent el dia 8 de juliol per a comprovar si ha obtingut plaça.

PAS 3formalització de la matrícula en la secretaria del centre des del 11 al 28 de juliol.

• L'alumnat adjudicat haurà de lliurar la documentació requerida presencialment en secretaria amb cita prèvia.
  • No obstant aixó, l'alumnat que va estar matriculat en la nostra EOI durant el curs 2022-23 podrà formalitzar la matrícula per via telemàtica. El període per a enviar la documentació per aquest mitjà serà des del 11 al 19 de juliol de 2023.
  • Si no formalitza la matrícula fins al 28 de juliol, s'entén que renúncia a la plaça i perd la reserva d'aquesta.
  • En cas d'existir vacants, les persones que hagen quedat en llista d'espera en la adjudicació del 11 de juliol i les persones que hagen participat en l'assistent telemàtic d' admissió i desitgen realitzar alguna correcció podran formalitzar la seua matrícula del 4 al 8 de setembre amb cita prèvia.
  • Pagar la taxa no implica formalitzar la matrícula. La matrícula no quedarà formalitzada fins que tota la documentació siga entregada i revisada.
SEGON PERÍODE D'ADMISSIÓ

PAS 1: sol·licitud de plaça en l'assistent telemàtic a partir de les 12:00 hores del 15 de setembre de 2023 fins a les 23:59 hores del 20 de setembre de 2023.

• Si no va resultar admés en el primer període d'admissió o no va formalitzar la seua matrícula podrà realitzar una nova sol·licitud d'admissió del 15 al 20 de setembre en la següent pàgina web.

PAS 2adjudicació de vacants en l'assistent telemàtic el dia 25 de setembre de 2023.

• Eixe dia l'alumnat rebrà un correu electrònico indicant que els resultats de l'adjudicació ja estan disponibles. Quan reba el correu electrònic, haurà d'accedir a l'assistent telemàtico, generar la taxa correcta y efectuar el pagament. Recorde que si mai ha estat matriculat a una EOI, haurà de pagar també l'obertura d'expedient. En caso de no rebre cap correu, es responsabilitat de l'interessat accedir a l'assistent el dia 25 de setembre per a comprovar si ha obtingut plaça.

PAS 3formalitzación de la matrícula en la secretaria del centre des del 25 de setembre al 3 d'octubre.

• No obstant aixó, l'alumnat que va estar matriculat en la nostra EOI durant el curs 2022-23 podrà formalitzar la matrícula per via telemàtica. El període per a enviar la documentació per aquest mitjà serà des del 25 al 28 de setembre de 2023.
  • Si no formalitza la matrícula en el període indicat, s'entén que renúncia a la plaça i perd la reserva d'aquesta.
  • En cas d'existir vacants, les persones que hagen quedat en llista d'espera en la adjudicació del 25 de setembre i les persones que hagen participat en l'assistent telemàtic d'admissión i desitgen realitzar alguna correcció podran formalitzar la seua matrícula des del 4 al 5 d'octubre amb cita prèvia.
DOCUMENTACIÓ PER A LA MATRÍCULA
PERÍODE D'ÚLTIMES VACANTS
  • A partir del 6 d'octubre es podrà matricular en cursos curriculars o complementaris qualsevol persona interessada. Cal sol·licitar cita prèvia.