IMPORTANT
De l'11 al 31 de juliol la secretaria no podrà atendre tràmits que no siguen de formalització de matrícula. Disculpeu les molèsties.
Es podrà sol·licitar l'expedició de Certificats i Títols una vegada aprovada la Prova de Certificació o el Curs i una vegada publicades les notes definitives.
L'alumne que ha realitzat algun curs o nivell pot sol·licitar en la secretaria de l'EOI o per correu electrònic al 12004311.info@edu.gva.es:
- l'expedició d'un CERTIFICAT ACADÈMIC expedit pel centre (on està tot l'expedient) o
- l'expedició del TÍTOL o CERTIFICACIÓ DE NIVELL corresponent expedit per la Conselleria d'Educació en el cas del nivell B1, B2, C1y C2 (la certificació del nivell A2 és expedida per l'EOI).
COM SOL·LICITAR ELS TÍTOLS O CERTIFICATS DE EL NIVELL A2, B1, B2, C1 o C2:
- Empleneu aquesta sol·licitud. En base al Decret LLei 2/2022, de 22 d'abril , del Consell per a la reducció temporal de l'import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l'impacte de la inflació, s'aplicarà una bonificació del 10% sobre les taxes, la meritació de les quals es produïsca en el període comprés des del dia 2 de maig de 2022 fins al 31 de desembre de 2022.
- Presenteu una fotocòpia del DNI
- Pagueu les taxes amb el model d'imprès 046 GENERAL que trobareu a l'apartat impressos. Les taxes ja apareixen actualitzades a l'assistent telemàtic. Podeu imprimir aquest imprès (necessiteu 3 còpies) i pagar-lo abans d'anar al centre. D'aquesta manera, no serà necessari tornar a la secretaria de l'EOI.
- En secretaria o per correu electrònic us entregaran un depòsit de títol que té validesa amb caràcter general.
- Per a recollir el títol, estigueu atents a aquesta secció de la web.
CERTIFICAT ACADÈMIC (tot l'expedient de l'alumne)
Pagueu les taxes amb el model d'imprès 046 GENERAL. Podeu imprimir aquest imprès (necessiteu 3 còpies) i pagar-lo abans d'anar al centre o enviar-lo al 12004311.info@edu.gva.es. D'aquesta manera, no serà necessari tornar a la secretaria de l'EOI.
El CERTIFICAT ACADÈMIC i el CERTIFICAT DE NIVELL A2 estaran tramitats en un termini de 15 dies. Si és possible, eviteu els períodes de matriculació (juliol i setembre) per a sol·licitar certificats o títols.
El TÍTOL del NIVELL B1, B2, C1 O C2 sol tardar uns 18 mesos. Quan es puguen recollir els títols, se us avisarà mitjançant la web de l'EOI Castelló o correu electrònic.
IMPORTANT
De l'11 al 31 de juliol la secretaria no podrà atendre tràmits que no siguen de formalització de matrícula. Disculpeu les molèsties.
Avisarem els interessats via correu electrònic o cridada telefònica quan el títol estiga disponible.
IMPORTANT
Fins al 20 d'Octubre només s'atendrà de forma presencial amb cita prèvia tràmits de formalització de matrícula.
Per a qualsevol altre tràmit escriviu al correu 12004311.info@edu.gva.es o de forma presencial a partir del dia 23 d'octubre.
Avisarem els interessats via correu electrònic o cridada telefònica quan el títol estiga disponible.
En aquesta pàgina trobaràs alguns dels impresos més utilitzats per a gestions administratives en l'EOI CS. Fes clic sobre el nom de l'imprès per a imprimir-lo.
-
-
- SOL·LICITUD GENERAL
- IMPRÈS 046 CERTIFICATS ACADÈMICS I ALTRES TRÀMITS ADMINISTRATIUS
- DADES PERSONALS
- SOL·LICITUD DE RENÚNCIA
- SOL·LICITUD DE CANVI DE GRUP
- TRASLLADT D'EXPEDIENT
- INCORPORACIÓ TARDANA A CLASSE
- IMPRÈS 046 CERTIFICATS ACADÈMICS I ALTRES TRÀMITS ADMINISTRATIUS
- SOL·LICITUD DE CERTIFICAT ACADÈMIC
- SOL·LICITUD DE CAMBIO DE TURNO DE LA PRUEBA ORAL
- SOL·LICITUD DE REVISIÓN DE EXÁMENES
- RECLAMACIÓ DE QUALIFICACIONS D'EXÀMENS
- TEST DE CLASSIFICACIÓ
-
ATENCIÓ: Amb l'imprès 046 pots anar a pagar al banc directament, sense haver de passar prèviament per l'escola. No obstant això, no oblides prémer el botó ACCEPTAR en la part superior esquerra del formulari. De no fer-ho, no es generarà el codi de barres que et permetrà efectuar el pagament. Després d'efectuar el pagament sí que hauràs de passar per la secretaria del centre per a entregar-nos còpia de l'imprès pagat.
|
1. La devolució de taxes només es podrà sol·licitar en els períodes establits a tal efecte.
2. Una vegada iniciades les classes o en els casos previstos en l’article 9.10 de l’Ordre 87/2013, només es farà devolució de taxes en els supòsits següents:
a) Quan la no utilització, la no prestació o la no realització del servei siga imputable a l’Administració.
b) Quan la no utilització, la no prestació o la no realització del servei tinga l’origen en una causa de força major, la devolució serà procedent amb la sol·licitud prèvia de la persona interessada, sempre que aquesta en prove suficientment la força major.
3. Els errors d’inscripció i pagament de taxes imputables als interessats no donaran lloc a devolució de taxes.
4. En els casos de sol·licitud de devolució de taxes dins del període de matriculació, serà requisit imprescindible que s’haja presentat la renúncia al lloc escolar o prova davant del centre corresponent i que no s’haja fet ús del servei.
5. La presentació telemàtica de la sol·licitud de devolució de taxes comportarà l’autorització per a la comunicació o notificació telemàtica, llevat que s’indique expressament el contrari en la sol·licitud de devolució.
6. El procediment de devolució de taxes serà telemàtic i com a requisit és imprescindible adjuntar un certificat del centre en què conste el motiu de la sol·licitud de devolució de la taxa i adjuntar la documentació que acredite les circumstàncies al·legades per a sol·licitar la devolució. Les circumstàncies al·legades i els certificats presentats han d’estar vigents en la data en què es va efectuar el pagament.
7. Les taxes imputables en el procés d’admissió estan publicades en el web del Servei d’Idiomes i Programes Europeus de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.
La sol·licitud de devolució de taxes es realitza telemàticament des d'aquest enllaç: http://www.eoi.gva.es/es/impresos-i-taxes-d-idiomes
L'alumnat pot continuar els seus estudis d'idiomes en qualsevol altra Escola Oficial d'Idiomes del territori estatal sempre que trasllade el seu expedient acadèmic.
DES D'UNA ALTRA EOI CAP A l'EOI CASTELLÓ DE LA PLANA
L'alumnat procedent altres centres que vol començar el nou curs en aquesta EOI ha de personar-se en la secretaria per a poder formalitzar la matrícula, sempre que tinga una plaça assignada. A continuació ha de dirigir-se al seu centre d'origen per a fer el procés de trasllat d'expedient. El procediment és el següent:
- L'interessat es matricula condicionalment en l'EOI Castelló de la Plana. Per a això ha d'aportar un certificat acreditatiu de l'idioma i nivell cursat en l'altra EOI.
- Després ha d'emplenar en l'EOI de procedència una sol·licitud de trasllat d'expedient i pagar les taxes corresponents allí.
- Aquesta sol·licitud de trasllat ha de presentar-se com màxim en el termini d'un mes.
L'EOI de procedència ja s'encarrega d'enviar l'expedient a l'EOI Castelló de la Plana.
Si el trasllat es produeix una vegada iniciat el curs s'ha de sol·licitar un TRASLLAT DE MATRÍCULA VIVA. Per a això el/la alumne/a deure confirmar abans d'iniciar el tràmit que hi ha places disponibles en l'EOI Castelló de la Plana en l'idioma i nivell en què està matriculat en la seua EOI d'origen. L'alumnat procedent d'altres Comunitats Autònomes abonarà en aquest cas l'import complet de la matrícula i l'obertura d'expedient. L'alumnat procedent d'altres EOI de la Comunitat Valenciana només abonarà l'obertura d'expedient.
DES DE LA EOI CASTELLÓ DE LA PLANA CAP A UNA ALTRA EOI
L'alumnat que, estant matriculat en l'EOI Castelló de la Plana, desitge continuar amb els seus estudis en una altra EOI del territori espanyol a partir del curs següent, ha de sol·licitar el trasllat del seu expedient al centre de destí.
Per a poder tramitar el trasllat d'expedient el/la alumne/a tindrà que:
- Assegurar-se que té plaça en l'EOI de destí i presentar un document acreditatiu.
- Emplenar l'imprès de sol·licitud de trasllat d'expedient i enviar-lo per correu a la secretaria del centre: 12004311.info@edu.gva.es
Si el trasllat es produeix una vegada iniciat el curs s'ha de sol·licitar un TRASLLAT DE MATRÍCULA VIVA. Per a això el/la alumne/a deure:
- Confirmar abans d'iniciar el tràmit que hi ha places disponibles en l'EOI de destí en l'idioma i nivell en què està matriculat en l'EOI Castelló de la Plana.
- Emplenar l'imprès de sol·licitud de trasllat d'expedient i enviar-lo per correu a la secretaria del centre: 12004311.info@edu.gva.es
PROCEDIMIENTO
Abans de sol·licitar canvi de grup, has de comprovar si hi ha alguna vacant en el grup al qual desitges accedir en secretaria. Si en el grup de destí no hi ha cap vacant, no es pot demanar canvi.
No podem garantir que el canvi de grup es puga efectuar, atés que la matrícula de vacants està oberta i també pot haver-hi diverses sol·licituds de canvi de grup per a una mateixa plaça.