CANVIS

PROCEDIMENT

• Abans de sol·licitar canvi de grup, has de comprovar si hi ha vacants al grup al que vols accedir a secretaria. Si al grup que t’interessa no hi ha cap vacant, no es pot demanar canvi.

• Els canvis de grup es faran a partir del 5 d’octubre.

No podem garantir que el canvi de grup es puga efectuar, ja que la matrícula de vacants està oberta i també hi pot haver altres sol·licituds de canvi de grup per a una mateixa plaça.

RESOLUCIÓ DELS CANVIS

• Els alumnes hauran de seguir al grup en qué es van matricular fins que es concedeisca el canvi.

• Els canvis es publicaran al web periòdicament.

• Una vegada concedit el canvi, Secretaria informarà al professor/a del nou grup de l’alumne.

• En cas de permutes online, l’alumne rebrà un correu justificant de l’ALTA al nou grup per a que el done al nou professor i no serà necessari realitzar cap altre tràmit a secretaria.

A partir de novembre només es podrà canviar de grup por motius justificats. S’ha de sol·licitar presentanto l’imprés núm 6 i la justificació corresponent a secretaria. L’alumnat dels aularis ho pot remetre a info@eoicastello.es (assumpte: CANVI0 DE GRUP, aulari).

Causes justificables:

• quan s’hagen matriculat posteriorment en un altre centre docent oficial (universitat, secundària)

• quan el seu horari o situació laboral també hagen canviat posteriorment

• per qualsevol altra causa de força major que es puga justificar