ACCÉS A L’EXAMEN
-
És necessari el DNI/NIE o passaport per identificar-se. També és necessari per a l’alumne oficial que se presenta a les proves de departament (maig i/o setembre) i per a l’alumnat de la modalitat a distància.
-
S’exigeix punctualitat. Una vegada ja començat l’examen no es permetrà l’entrada d’alumnes. Per això, es recomana arribar al centre al menys 30 min abans a fi de comprovar l’aula.
-
L’examen es realiztarà obligatòriamente amb bolígraf de tinta blava o negra. No s’admetran exàmens escrits amb llapis.
-
No es permet l’entrada a l’examen de llibres, apunts, diccionaris o material de consulta, a menys que el departament corresponent especifique el contrari.
-
Els mòbils hauran d’estar apagats. No es permet l’entrada d’altres aparells electrònics.
CANVI D’HORA O DATA D’EXAMEN
-
Les convocatòries d’exàmens oficials no podran ser modificades, excepte en casos extrems sempre que l’organiztació del Departamento ho permeta. Pel que fa a les Proves de Certificació, en la part escrita no s’admetrà cap canvi de dia, hora o lloc d’examen; en la part oral, sols aquells casos degudament justificats podran ser considerats; així i tot, aquesta possibilitat dependirà de les possibilitats organitzatives del departamento. Aquesta sol.licitud s’ha de presentar a Secretaria (en finestreta o mitjançant correu electrònic a info@eoicastello.es, escrivint en Assumpte: Petició canvi oral) en el termini fixat després de la publicació dels torns d’orals per a facilitar els canvis (imprés de canvi de data, ací)
Si un alumne està matriculat en dos o més idiomes i li coincideix la part oral, caldrà que presente l’imprés esmentat abans a Secretaria per a informar de la coincidència de dates. No caldrà aportar cap documentació.
REVISIÓ D’EXAMEN
- Fase 1: Una vegada publicats els resultats de l’examen, per a poder realitzar la revisión és necessari presentar en Secretaria la sol.licitud de revisió (cliqueu ací, imprés 10) en el termini de tres dies hàbils. No s’admetran sol.licituds entregades fora del termini establert, i per tant, no es revisarà cap examen que no s’haja sol.licitat. Els impresos es poden recollir a Secretaria o descarregar-los de la web.
- Únicament el propi interessat podrà vore l’examen. En cas dels menors d’edat, podran estar acompanyats del seu tutor legal.
- Fase 2: En cas de desacord amb la revisió efectuada, es pot presentar una reclamació (imprés de reclamació núm 4, ací) a través de la direcció del centre en el termini de tres dies hàbils després de la revisió. Més endavall podeu consutar la normativa d’aquest punt.
- Fase 3: Si persisteix el desacord con la resolució rebuda des d’el centre, es pot presentar recurs d’alçada davant de la Direcció Territorial d’Educació en el termini màxim d’un mes des que es reb la notificació. Aquesta resolució posa fi a la via administrativa.
Totes les reclamacions que es presenten fora del termini no seran admeses.
PUBLICACIÓ DE RESULTATS
-
El llistat d’alumnes que han superat la prova es publicarà als taulers d’anuncis del centre i també en aquesta pàgina web. Alguns departaments també ho publicaran en internet (toa la informació publicada en la web només te caràcter informatiu) la secció: Idiomes >(departament)> calendari i resultats.
El personal de Secretaria o de Consergeria del centre no facilitarà informació telefònica sobre les qualificacions.
PROCEDIMENT DE RECLAMACIÓ
1. Reclamació a la quailficació atorgada pel professor del curs.
En cas de no hi estar d’acord amb la qualificació, l’alumne o el seu representant legal, presentarà per escrit a Secretaria la reclamació adreçada a la direcció del centre, en un termini màxim de 3 dies hàbils des de la recepció de la qualificació.
En el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació, es constituirà l’òrgan que la instruirà. Aquest òrgan estarà format per un màxim de cinc membres del departament de l’idioma corresponent, entre els quals estarà el coordinador o coordinadora del nivell corresponent. Aquesta comissió elaborarà un informe amb la proposta de rectificació o ratificació de les decisions d’avaluació adoptades.
Aquest informe serà elevat a la direcció del centre en el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació. Una vegada rebut l’informe, la direcció del centre dictarà una resolució expressa en el termini màxim de dos dies hàbils i la notificarà a les persones interessades.
Si com a conseqüència de la resolució, s’ha de modificar la decisió d’avaluació respecte de l’alumne que reclama, el titular de la secretaria rectificarà l’acta d’avaluació mitjançant l’oportuna diligència.
2. Reclamació en proves conduents als certificats de nivell A2, B1, B2, C1, C2 i Proves de Nivell.
En cas de no hi estar d’acord amb la qualificació, l’alumne o el seu representant legal, presentarà per escrit a Secretaria la reclamació adreçada a la direcció del centre, en un termini màxim de 3 dies hàbils des de la recepció de la qualificació.
En el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació, es constituirà l’òrgan que la instruirà. Aquest òrgan estarà format per un màxim de cinc membres del departament de l’idioma corresponent, entre els quals estarà el coordinador o coordinadora del nivell corresponent. Aquesta comissió elaborarà un informe amb la proposta de rectificació o ratificació de les decisions d’avaluació adoptades.
Aquest informe serà elevat a la direcció del centre en el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació. Una vegada rebut l’informe, la direcció del centre dictarà una resolució expressa en el termini màxim de dos dies hàbils i la notificarà a les persones interessades.
Si com a conseqüència de la resolució, s’ha de modificar la decisió d’avaluació respecte de l’alumne que reclama, el titular de la secretaria rectificarà l’acta d’avaluació mitjançant l’oportuna diligència.