CANVIS

PROCEDIMENT

  • Abans de sol·licitar canvi de grup, has de comprovar si hi ha vacants al grup al que vols accedir a secretaria. Si al grup que t’interessa no hi ha cap vacant, no es pot demanar canvi.

  • Els canvis de grup es faran a partir del 5 d’octubre.

No podem garantir que el canvi de grup es puga efectuar, ja que la matrícula de vacants està oberta i també hi pot haver altres sol·licituds de canvi de grup per a una mateixa plaça.

  RESOLUCIÓ DELS CANVIS

  • Els alumnes hauran de seguir al grup en qué es van matricular fins que es concedeisca el canvi.

  • Els canvis es publicaran al web periòdicament. 

  • Una vegada concedit el canvi, Secretaria informarà al professor/a del nou grup de l’alumne. 

  • En cas de permutes online, l’alumne rebrà un correu justificant de l’ALTA al nou grup per a que el done al nou professor i no serà necessari realitzar cap altre tràmit a secretaria.

A partir de novembre només es podrà canviar de grup por motius justificats. S’ha de sol·licitar presentanto l’imprés núm 6 i la justificació corresponent a secretaria. L’alumnat dels aularis ho pot remetre a info@eoicastello.es (assumpte: CANVI0 DE GRUP, aulari). 

Causes justificables:

  • quan s’hagen matriculat posteriorment en un altre centre docent oficial (universitat, secundària) 

  • quan el seu horari o situació laboral també hagen canviat posteriorment

  • per qualsevol altra causa de força major que es puga justificar

 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies