Fase 1: Una vegada publicats els resultats de l’examen, per a poder realitzar la revisión és necessari presentar en Secretaria la sol.licitud de revisió (cliqueu ací, imprés 10) en el termini de tres dies hàbils. No s’admetran sol.licituds entregades fora del termini establert, i per tant, no es revisarà cap examen que no s’haja sol.licitat. Els impresos es poden recollir a Secretaria o descarregar-los de la web.
Fase 2: En cas de desacord amb la revisió efectuada, es pot presentar una reclamació (imprés de reclamació núm 4, ací) a través de la direcció del centre en el termini de tres dies hàbils després de la revisió. Més endavall podeu consutar la normativa d’aquest punt.
Fase 3: Si persisteix el desacord con la resolució rebuda des d’el centre, es pot presentar recurs d’alçada davant de la Direcció Territorial d’Educació en el termini màxim d’un mes des que es reb la notificació. Aquesta resolució posa fi a la via administrativa.
Totes les reclamacions que es presenten fora del termini no seran admeses.