Matriculació

AVíS IMPORTANT:

Hi ha un error en el grup de FRANCÉS 1A2 amb docència a Alboraia. L'horari correcte és dimarts i dijous de 15:30-17:30 h. Haureu de seleccionar el que apareix en l'assistent telemàtic amb horari Alboraia dimarts i dijous 17.30-19.30 h.

INFORMACIÓ PER A LA MATRÍCULA

CURSOS FORMATIUS (de conversació):

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ (s'obrirà el 3 de juliol)

FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA

CURSOS CURRICULARS: 1er PERÍODE DE MATRÍCULA:

COM EM MATRICULE?

Pas 1) Del 17 de juny al 2 de juliol: participació en l'assistent telemàtic (preinscripció): https://portal.edu.gva.es/adminova/eoi/

Pas 2) Del 11 al 23/26 de juliol (segons modalitat): formalització de matrícula (aportar documentació), a triar:

• telemàticament (fins al 23 de juliol) amb FORMULARI DE MATRÍCULA TELEMÀTICA (a partir de l'11 de juliol)
  • presencialment (sense cita) a l'EOI València-Benicalap (horari: de dilluns a divendres de 9h a 14h)

REQUISITS:

• Tindre 16 anys o fer-los el 2024 (o 14 si es matricula d'una llengua distinta a la cursada com a primera llengua estrangera al Batxillerat).

QUÈ S'HA D'APORTAR:

ALUMNES MATRICULATS AL CURS 23-24 I QUE PASSEN DE NIVELL:

• Sol·licitud telemàtica de petició d'horaris
  • Justificant de pagament de la taxa de matrícula del curs

RESTA D'ALUMNAT I ALUMNAT DE NOU INGRÉS:

• Original i fotocòpia del DNI o NIE (En cas d'alumnat estranger, a més del NIE cal aportar document acreditatiu d'escolarització o, si és el cas, certificat escolar del centre de l'estat espanyol on va fer l'escolarització obligatòria.)
  • Sol·licitud telemàtica de petició d'horaris
  • Justificant de pagament de la taxa de matrícula del curs
  • Justificant de pagament de la taxa d'obertura d'expedient, excepte si aporta justificació d'haver estat matriculat en una altra EOI de la Comunitat Valenciana anteriorment.
  • Justificant de reducció o exempció de la taxa (si és la primera vegada que ho presenta o si ha caducat).
  • Fotografia carnet
  • Si vol accedir a un nivell superior a 1A2, certificat acreditatiu del nivell de llengua (veure taula) o certificat de prova de nivell amb nivell assignat.
  • En el cas de menors d'edat: autorització firmada pels progenitors o tutors legals.
  • En el cas de menors de 14 anys: certificat del centre d'estudis obligatoris que acredite que la primera llengua estrangera és distinta de la sol·licitada.

PIALP:

• TOT l'anterior, segons el cas, excepte el justificant de pagament de la taxa.
  • A més, l'alumnat PIALP ha d'aportar la sol·licitud presentada en la plataforma OVIDOC per al curs 24-25.