🔥💦 GRÀCIES, BOMBERS D’ALACANT! 💦🔥
Hui el nostre alumnat ha viscut una experiència inoblidable en la festa de Sant Joan. Gràcies per vindre al nostre centre, ajudar-nos a apagar la foguera 🔥 i per “la mojá” 💧 que tant han gaudit.
La vostra proximitat, professionalitat i alegria han fet este dia encara més especial.
👏 Gràcies per la vostra gran labor! 🚒❤️
