MOBILITAT TOULOUSE

PRIMERA MOBILITAT TOULOUSE (FRANÇA) 28/06 - 2/07 (2021)

Bandera-Francia cs
LOGO ERASMUS VL

ACTIVITATS PRÈVIES A la MOBILITAT: elaboració de glossari, relació normativa estatal i autonòmica en relació amb el projecte, qüestionaris i creació de logo.

El passat 28 de juny de 2021part del nostre equip de "El Somni", juntament amb companys de l'IES "Lloixa", realitzàrem la primera mobilitat del Projecte Erasmus amb destinació a Toulouse.

Allí ens van rebre els coordinadors del projecte, docents de l'institut professional i tecnològic “ISSEC PIGIER”.

En aquesta primera mobilitat no van poder assistir estudiants a causa de la situació sanitària.

Al llarg de la setmana realitzàrem diferents activitats com:

· Trobada amb la resta de socis del projecte.

· Visita en l'institut professional i tecnològic “ISSEC PIGIER” per a compartir el treball previ realitzat pels diferents països participants. Allí vam saber que un dels nostres logos havia sigut el seleccionat per a representar el projecte actual.

· Tour turístic per la ciutat amb una persona cega com a guia.

· Visita a la Université Jean Jaurès on ens van mostrar les instal·lacions, així com els serveis que ofereix la unitat de discapacitat per a l'alumnat.

· Videoconferència amb l'investigador Gaël CORON sobre la legislació europea quant a discapacitat, podent realitzar una comparativa entre els diferents països socis.

· Tour turístic per la ciutat medieval de Carcassonne on a més vam poder visitar el “MUSÉE DE L'ÉCOLE”.

· Avaluació de la primera mobilitat i propostes de millora.

Va ser una experiència molt enriquidora i esperem que la següent mobilitat a Eslovènia, el pròxim octubre, siga aquesta vegada amb alumnat.