Música tva

todos vl

Música

La música, com les diferents manifestacions artístiques, té una presència constant en l'entorn i en la vida del nostre alumnat.

Des d'aquesta perspectiva, l'àrea d'Educació Musical té el propòsit d'afavorir la percepció i la expressió estètica de l'alumnat i de possibilitar l'apropiació de continguts imprescindibles per a la formació general i cultural.

L'Educació Musical involucra l'aspecte sensorial, l'intel·lectual, el social, l'emocional, l'afectiu i l'estètica i permet adquirir capacitats amb una projecció educativa que influeix directament en la formació integral de l'alumnat, ja que afavoreix el desenvolupament de l'atenció, estimula la percepció, la intel·ligència i la memòria ,potència la imaginació i la creativitat i és una via per a desenvolupar el sentit de l'ordre, la participació, la cooperació i la comunicació.