LABORAL

MERCADILLO 1 vl

Taller laboral

A l'aula de TVA3, es desenvolupen diversos tallers amb l'objectiu d'ampliar els continguts relacionats amb l'àmbit laboral dels programes de transició a la vida adulta. D'aquesta manera es treballa la capacitació de l'alumnat en determinades tasques laborals que li porten a exercir una ocupació satisfactòria per a si mateix i per a la societat.

TALLER D'OLIVES I MERCAT AMBULANT

En la realització del taller d'olives i mercat ambulant es treballen totes les parts implicades en el procés com són la recollida de l'oliva, la seua classificació i elaboració i, finalment, la venda. Així, es dona un desenvolupament integral de l'alumne mentre mitjançant el taller es prepara a l'alumnat per a ser capaç de:

• Adquirir habilitats i destreses manipulatives.
  • Preparar els materials que necessita per a treballar.
  • Netejar i mantindre la zona de treball ordenada.
  • Classificar, catalogar i envasar el producte.
  • Presentar una destresa comercial per a oferir els productes.
  • Desenvolupar habilitats socials i de comunicació amb els clients.
  • Realitzar càlculs amb i sense calculadora sobre els preus.
  • Manejar els diners per al procés de venda.

TALLER DE XAPES

En el taller de xapes es confeccionen i preparen xapes que diferents institucions encarreguen mitjançant comandes en els quals s'especifica el disseny que desitgen, el nombre d'unitats i la data de lliurament.

L'alumnat desenvolupa destreses manipulatives mitjançant l'elaboració de la xapa fent ús del material específic per a això. A més, amb l'objectiu d'abastar tot el procés d'elaboració i venda es duu a terme l'empaquetat de les mateixes per a poder proporcionar un producte final de qualitat