Mapa de recursos d’ocupació

visita cs

Mapa de recursos d'ocupació.

Considerem important la necessitat que tant el nostre alumnat com les famílies coneguen els diferents recursos sociolaborals disponibles a la comarca de l'Alacantí i puguen beneficiar-se dels seus serveis.

Treballem amb el nostre alumnat en el coneixement dels diferents recursos, tant els dirigits a persones amb diversitat funcional en particular com els dirigits a la població en general . Per a això: construïm juntament amb l'alumnat un mapa digital amb els diferents recursos,  realitzem visites a entitats i empreses  com UPAPSA, Grup SIFU o LABORA; aprenem a moure'ns en transport públic; participem en esdeveniments relacionats amb el món laboral, entrenem la competència digital,etc.

visita2cs
nuria12cs
visita1cs
nuria2cs
visita6cs

També realitzem activitats puntuals d'entrenament d'habilitats sociolaborals amb entitats com:

Grup SIFU: Pràctica d'entrevistes laborals, exposició d'experiències laborals reals de persones amb diversitat funcional.

LABORA: Taller de relacions socials en l'entorn laboral i cerca d'ocupació.

Centre Sant Rafael: Observació d'organització de la neteja en tot el centre, coneixement de l'ús de maquinària necessària per a la neteja i bugaderia.

nuria6cs