VISITEM EL CDT DE BENIDORM / VISITAMOS EL CDT DE BENIDORM

En aquesta setmana els alumnes del CEIP El Murtal realitzen diferents tallers culinaris de la mà dels professionals del CdT Domingo Devesa de Benidorm. Hem après consells de menjar saludable, tallers de sabors i l’activitat més demandada: l’elaboració de magdalenes. Tot i aixó amb un esmorzar boníssim preparat pels cuiners i cuineres del centre. Moltes gràcies per l’acollida del nostre alumnat.

En esta semana alumn@s del CEIP El Murtal realizan diferentes talleres culinarios de la mano de los profesionales del CdT Domingo Devesa de Benidorm. Hemos aprendido consejos de alimentos saludables, talleres de sabores y la actividad más solicitada: la elaboración de magdalenas. Igualmente, los cocineros y cocineras del centro nos prepararon un almuerzo buenísimo. Muchas gracias por la acogida de nuestro alumnado.