UNITAT CANINA AL NOSTRE COLE / UNIDAD CANINA EN NUESTRO COLE

Hui l’alumnat del primer cicle de Educació Primaria ha rebut la bonica sorpresa de la unitat K9 de la policia local de Benidorm amb els agents de la “patrulla canina” i els seus gossos: Hanko i Kili. Hem aprés a conèixer la manera en que es comuniquen els gossos entre sí i amb les persones, a interpretar el seu llenguatge i així millorar les relacions entre xiquet@s i animals.

Hoy el alumnado del primer ciclo de Educación Primaria ha recibido la bonita visita de la unidad K9 de la policía local de Benidorm. Los agentes de la “patrulla canina” y sus perros: Hanko y Kili. Hemos aprendido a conocer la manera en que se comunican los perros entre sí y con las personas, a interpretar su lenguaje y de este modo, mejorar las relaciones entre niñ@s y animales.

VISITEM EL CDT DE BENIDORM / VISITAMOS EL CDT DE BENIDORM

En aquesta setmana els alumnes del CEIP El Murtal realitzen diferents tallers culinaris de la mà dels professionals del CdT Domingo Devesa de Benidorm. Hem après consells de menjar saludable, tallers de sabors i l’activitat més demandada: l’elaboració de magdalenes. Tot i aixó amb un esmorzar boníssim preparat pels cuiners i cuineres del centre. Moltes gràcies per l’acollida del nostre alumnat.

En esta semana alumn@s del CEIP El Murtal realizan diferentes talleres culinarios de la mano de los profesionales del CdT Domingo Devesa de Benidorm. Hemos aprendido consejos de alimentos saludables, talleres de sabores y la actividad más solicitada: la elaboración de magdalenas. Igualmente, los cocineros y cocineras del centro nos prepararon un almuerzo buenísimo. Muchas gracias por la acogida de nuestro alumnado.

TREBALL D’ANIMACIÓ LECTORA A LES CLASSES DE SEGON / TRABAJO DE ANIMACIÓN LECTORA EN LAS CLASES DE SEGUNDO

L’alumnat tria un conte de la biblioteca del centre per a contar a classe. Es prepara amb la familia durant una setmana a casa, per dramatitzar i elaborar materials com per exemple: titelles, disfresses, etc i un recull de preguntes de comprensió lectora. Tant families com xiquets estan molt implicats amb el projecte anual i l’acollida a les aules està sent sensacional.

El alumnado escoge un cuento de la biblioteca del centro para contarlo en clase. Se prepara con la familia durante una semana en casa, para dramatizar y elaborar materiales como por ejemplo: marionetas, disfraces, etc. y diferentes preguntas de comprensión lectora. Tanto las familias como los niños/as están muy implicados con el proyecto anual y la acogida en las aulas está siendo sensacional.

Classe de 2n A / Clase de 2º A
Classe de 2n B / Clase de 2º B
Classe de 2n A / Clase de 2º A

APADRINAMENT LECTOR AL MURTAL / APADRINAMIENTO LECTOR EN EL MURTAL

L’alumnat de tercer cicle està portant a cap l’apadrinament lector al centre, una activitat proposada per la comissió de biblioteca. L’activitat ha consistit en que els més majors han llegit un conte als més xicotets i junts han gaudit d’una bona estona de lectura junts.

El alumnado de tercer ciclo está llevando a cabo el apadrinamiento lector en el centro, una actividad propuesta por la comisión de biblioteca. La actividad ha consistido en que los más mayores han leído un cuento a los más pequeños y juntos han disfrutado de un buen rato de lectura juntos.

FESTES DE BENIDORM AL MURTAL / FIESTAS DE BENIDORM AL MURTAL

Esta setmana celebrem les festes de Benidorm amb un dia redó: jocs, videos, manualitats, música, balls i desfilada de les penyes amb la Reina Infantil de les festes.

Esta semana celebramos las fiestas de Benidorm con un día redondo: juegos, vídeos, manualidades, música, bailes y desfile de las peñas con la Reina Infantil de las fiestas.

HALLOWEEN AL MURTAL

En el colegio El Murtal nos gusta celebrarlo todo y como no…Halloween era una oportunidad perfecta para disfrazarnos y trabajar el miedo desde un punto de vista lúdico y desenfadado.

Hemos disfrutado de una mañana llena de juegos, bailes y mucha diversión.

En el col·legi El Murtal ens agrada celebrar-ho tot i com no…Halloween era una oportunitat perfecta per a disfressar-nos i treballar la por des d’un punt de vista lúdic i desenfadat.

Hem gaudit d’un matí ple de jocs, balls i molta diversió.

9 DE OCTUBRE 9 D’OCTUBRE

Con la finalidad de que nuestros alumnos/as conozcan nuestra cultura, tradiciones e historia hemos celebrado el día de la Comunidad Valenciana.

Amb la finalitat que els nostres alumnes coneguen la nostra cultura, tradicions i història hem celebrat el dia de la Comunitat Valenciana.

PROJECTE AMB MAJORS AMB ALZHEIMER – PROYECTO CON MAYORES CON ALZHEIMER

Els alumnes de sisé han realitzat un projecte amb majors amb Alzheimer i han pogut compartir visites tant en la residència com en el nostre col·legi.

Ha sigut una experiència molt positiva i gratificant.

Los alumnos/as de sexto han realizado un proyecto con mayores con Alzheimer y han podido compartir visitas tanto en la residencia como en nuestro colegio.

Ha sido una experiencia muy positiva y gratificante.

UN ANY MES AMB L’EQUIP DEL “BALONMANO BENIDORM”

Aquest any, durant tot el mes d’octubre hem tingut la sort de gaudir dels coneixements i habilitats dels jugadors, entrenadors i entrenadores dels diferents equips del Balonmano Benidorm. L’alumnat del Murtal (de tercer a sisé) ha disfrutat i aprés: jocs, normes i diferents habilitats sempre amb un somriure i moltes ganes.

Este año, durante todo el mes de octubre hemos tenido la suerte de disfrutar de los conocimientos y habilidades de los jugadores, entrenadores/as de los diferentes equipos del Balonmano Benidorm. El alumnado del Murtal (desde tercero a sexto) ha disfrutado y aprendido: juegos, normas y diferentes habilidades, siempre con una sonrisa y muchas ganas.