TREBALL D’ANIMACIÓ LECTORA A LES CLASSES DE SEGON / TRABAJO DE ANIMACIÓN LECTORA EN LAS CLASES DE SEGUNDO

L’alumnat tria un conte de la biblioteca del centre per a contar a classe. Es prepara amb la familia durant una setmana a casa, per dramatitzar i elaborar materials com per exemple: titelles, disfresses, etc i un recull de preguntes de comprensió lectora. Tant families com xiquets estan molt implicats amb el projecte anual i l’acollida a les aules està sent sensacional.

El alumnado escoge un cuento de la biblioteca del centro para contarlo en clase. Se prepara con la familia durante una semana en casa, para dramatizar y elaborar materiales como por ejemplo: marionetas, disfraces, etc. y diferentes preguntas de comprensión lectora. Tanto las familias como los niños/as están muy implicados con el proyecto anual y la acogida en las aulas está siendo sensacional.

Classe de 2n A / Clase de 2º A
Classe de 2n B / Clase de 2º B