UNITAT CANINA AL NOSTRE COLE / UNIDAD CANINA EN NUESTRO COLE

Hui l’alumnat del primer cicle de Educació Primaria ha rebut la bonica sorpresa de la unitat K9 de la policia local de Benidorm amb els agents de la “patrulla canina” i els seus gossos: Hanko i Kili. Hem aprés a conèixer la manera en que es comuniquen els gossos entre sí i amb les persones, a interpretar el seu llenguatge i així millorar les relacions entre xiquet@s i animals.

Hoy el alumnado del primer ciclo de Educación Primaria ha recibido la bonita visita de la unidad K9 de la policía local de Benidorm. Los agentes de la “patrulla canina” y sus perros: Hanko y Kili. Hemos aprendido a conocer la manera en que se comunican los perros entre sí y con las personas, a interpretar su lenguaje y de este modo, mejorar las relaciones entre niñ@s y animales.