Web família

Per poder accedir a la Web família amb tota la informació administrativa i accedir a la nova identitat digital de l’alumnat, les famílies han de complimentar el formulari de sol·licitud i fer-lo arribar signat a la secretaria del centre.

*CLIC ACÍ PER DESCARREGAR EL FORMULARI DE SOL·LICITUD

Per accedir després a l’aplicació ho poden fer per web o amb l’app en els dispositius mòbils.

En cas de qualsevol problema amb l’accés una volta es tinguin les contrasenyes, cal posar-se en contacte amb el centre al 12002750 indicant el problema i aportant les dades personals al respecte per a contrastar-les amb les que tenim (nom pare/mare, dnis/nies, telèfons mòbils i mails, juntament amb el nom de l’alumne/a i el seu curs).

*fent clic a la imatge tindran accés a tota la informació (manuals, accés web, descàrrega d’app…)