Missió, Visió, Valors

MISSIÓ

Com a escola pública acompanyem i proporcionem una formació de qualitat als nostres xiquets i xiquetes d’Infantil i Primària des d’una perspectiva integral, autònoma, lliure i plural, permanentment connectada a l’actualitat.

Des de la inclusió, la coeducació, el saber, la salut mental i el respecte a la diferència, a la diversitat i a la justícia social promovem els valors de la nostra cultura democràtica basada en els drets humans.

La convivència és el nostre pilar fonamental on la nostra comunitat educativa comparteix i aprén des del respecte, la curiositat i l’actitud positiva a gestionar les habilitats socials i les emocions per tal de que el nostre alumnat es puga realitzar a nivell personal.

També per a implementar en la nostra societat actual el seu aprenentatge competencial d’una manera sana, tolerant i efectiva des del respecte al medi ambient, el consum responsable i la sostenibilitat per poder afrontar els desafiaments socials actuals en un món global tan canviant.

VISIÓ

Formar ciutadans i ciutadanes competents, crítics, responsables, perseverants i actius, compromesos per a saber viure i conviure culta, honrada i educadament en societat i que tinguen totes les oportunitats per a poder realitzar-se a nivell personal i professional.

Com a equip docent treballar en llibertat de manera implicada, amb actitud positiva, respectuosa, sana i cohesionadament amb tots els recursos necessaris i estabilitat de plantilla.

Fomentar el respecte i el valor de la cultura, l’esforç, el treball i el paper determinant que l’educació suposa en la societat. També que es cuide la imatge del centre.

Animar a la participació de la comunitat educativa en la vida del centre.

Potenciar un centre obert a les institucions, associacions, implicat i connectat directament en la societat a partir de la nostra pròpia perspectiva rural.

VALORS

Els valors democràtics basats en els drets humans, la justícia social i els reptes actuals determinaran el caràcter íntegre, valent i just de les nostres xiquetes i xiquets que els acompanyarà en el seu creixement personal per tal de desenvolupar i adaptar les competències que adquiriran en un món present i futur ple de desafiaments i oportunitats.