PROJECTES DE CENTRE

A partir del nostre projecte educatiu (PEC), en el centre desenvolupem una sèrie de projectes, programes i plans com: projecte d’escacs, natació, d’altes capacitats i enriquiment curricular, pla de salut, sostenibilitat mediambiental, de convivència i programació i robòtica. També treballem metodologies d’èxit amb grups interactius i tertúlies dialògiques literàries.

Al mateix temps estem desenvolupant projectes PIIES d’innovació i investigació: robòtica, patis coeducatius, adaptació inclusiva del centre…

De la mateixa manera també estem desenvolupant activitats pel Fons Social Europeu, el fons de compensació, i pel programa “Escuelas Conectadas”, amb el qual s’ha instal·lat una potent connectivitat wifi en el centre.

D’altra banda, també som reconeguts com a Centre Educatiu Promotor de l’Activitat Física i l’Esport (CEPAFE) amb els diferents programes que desenvolupem.

Actualment també estem realitzant el pilotatge de Centre Digital Col·laboratiu a partir del conveni que la nostra Conselleria d’Educació va signat amb Microsoft per a multiplicar les possibilitats col·laboratives i la capacitat de les diverses ferramentes digitals. Aquest projecte dota d’una identitat digital tant a professorat com a alumnat de tot el nostre centre que els acompanyarà al llarg de la seua vida acadèmica.

*pots trobar més informació en els apartats del web d’identitat digital d’alumnat i professorat.